بهترین اپلیکیشن‌های رایگان و پولی آیفون

در این مطلب به بررسی بهترین اپلیکیشن‌های رایگان و پولی آیفون میپردازیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی4 تا از برترین اپلیکشن‌های رایگان ایفون

۱. اپلیکیشن جامع Microsoft Office

  • توسعه‌دهنده:‌ Microsoft Corporation
  • دسته‌بندی:‌ بهره‌وری
  • امتیاز:‌ ۴٫۷
  • قیمت:‌ رایگان + خرید درون‌برنامه‌ای

مهم ترین ویژگی های نرم افزار Microsoft Office:

  1. – قابلیت ویرایش فایل های Word
  2. – قابلیت ویرایش فایل های PDF
  3. – قابلیت ویرایش فایل های اکسل
  4. – قابلیت ویرایش فایل های پاورپوینت
  5. – قابلیت ویرایش فایل های DOC و DOCX
  6. – قابلیت ویرایش فایل های XLS و CSV

۲. اپلیکیشن رتوش عکس و عکاسی Adobe Lightroom

به‌کمک Adobe Lightroom می‌توانید نور و رنگ تصاویر را به دلخواه تنظیم کنید یا از فیلترهای مختلف، هیلینگ براش، حالت HDR و هوش مصنوعی فوق‌العاده قوی برای قرار دادن تگ خودکار روی عکس‌ها استفاده کنید. تمام ابزارهای ویرایش این اپلیکیشن رایگان است و پرداخت درون‌برنامه‌ای‌ مربوط به اشتراک سرویس ابری است.

گرفتن عکس های با کیفیت تنها با یک لنز سالم و تمیز ممکن است جتما پیشنهاد میکنم برای گوشی خود از محافظ لنز آیفون ۱۳ که برای تمامی مدل های آیفون در بازار موجود است استفاده کنید.

  • توسعه‌دهنده:‌ Adobe
  • دسته‌بندی:‌ عکاسی
  • امتیاز:‌ ۴٫۸
  • قیمت:‌ رایگان + خرید درون‌برنامه‌ای

مهم ترین ویژگی های نرم افزار Adobe Lightroom

  1. استفاده از فیلتر های تخصصی و زیبا
  2. اصلاح رنگ و نور تخصصی
  3. برش عکس و تغییر سایز
  4. استفاده از افکت‌های تخصصی
  5. امکان ساخت presetتخصصی

3- اپلیکیشن مدیریت زمان Timepage

اگر به دنبال یک برنامه مدیریت زمان برای گوشی آیفون خود هستید، این برنامه می تواند نیاز شما را در این زمینه برطرف کند. Timepage طراحی و ساختار بسیار جذابی دارد به گونه ای که استفاده از آن را بسیار ساده کرده است. شما به محض باز کردن برنامه، می توانید متوجه شوید که چه روزهایی پرمشغله هستید و در چه مواقعی زمان خالی دارید.

  • توسعه‌دهنده:‌ Moleskine Srl
  • دسته‌بندی:‌ بهره‌وری
  • امتیاز:‌ ۴٫۶
  • قیمت:‌ رایگان + خرید درون‌برنامه‌ای

4- اپلیکیشن ScanGo:Scanner App free of ads

برای کارهای مختلف، شما نیاز به اسکن مدارک و تبدیل آن‌ها به فرمت PDF خواهید داشت. در این زمینه، اپلیکیشن ScanGo: Scanner App (بدون تبلیغات) یکی از بهترین اپلیکیشن‌های iOS است. این اپلیکیشن اصولاً با قیمت 7 دلار عرضه می‌شود، اما امروز شما می‌توانید آن را به صورت رایگان دریافت کنید. عملکرد این برنامه شبیه به CamScanner است، با این تفاوت که دیگر نوشته‌های “اسکن شده توسط اپلیکیشن” در پایین صفحات اسکن شما نمایش داده نمی‌شود. همچنین، شما به قابلیت‌های بیشتری نیز دسترسی خواهید داشت. حتماً پیشنهاد می‌کنم این اپلیکیشن را روی دستگاه‌های iPhone یا iPad خود نصب کنید

معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون

معرفی۶ تا از برترین اپلیکشن‌های پولی ایفون

اگر چه برنامه‌هایی که قرار است در این بخش از مقاله معرفی کنیم، پولی هستند ولی قیمت آن‌ها بسیار پایین است. به طوری که می‌توان آن‌ها را برنامه های پولی آیفون رایگان نامید. یعنی شما مبلغ زیادی برای دانلود و نصب آن‌ها پرداخت نمی‌کنید ولی در عوض می‌توانید از ویژگی‌های مختلف و متنوع آن‌ها استفاده نمایید؛

  • Procreate Pocket

4.99 دلار

اپلیکیشن Procreate Pocket، برنامه‌ای جامع و همه‌کاره برای طراحی دیجیتالی است. این اپلیکیشن طیف وسیعی از نیازهای نقاشان و طراحان را در خود گنجانده و با در اختیار داشتن صدها Brush مختلف و سیستم لایه‌بندی پیشرفته تجربه بی‌نظیری از طراحی را برایتان رقم می‌زند.

در این برنامه بیش از ۵۰ نوع تنظیمات مختلف برای هر Brush درنظر گرفته شده که بسته به نیاز خود می‌توانید آن را تغییر دهید. جهت سهولت در تغییر المان‌های مختلف در طرح‌ها می‌توانید هر کدام از فاکتورهای نقاشی و طرحتان را بصورت جداگانه هم لایه‌بندی کنید.

برخی از ویژگی‌های Procreate Pocket:

– ارائه Canvas با کیفیت 8K

– پشتیبانی از 3D Touch برای هرچه طبیعی‌تر کردن عمق خطوط طراحی

– ذخیره اتوماتیک طراحی‌ها حین انجام


– استفاده از رنگ‌های چشم‌نواز 64 بیتی

– بیش از ۲۵ نوع مدل ادغام لایه‌ای


– پشتیبانی از فرمت‌های RGB، HSB و HEX

  • HotSchedules

2.99 دلار

HotSchedules یکی دیگر از برنامه‌هایی است که نام آن در لیست بهترین برنامه های رایگان و پولی آیفون قرار دارد. HotSchedules برنامه زمانبندی کارمندان پیشرو در صنعت است زیرا سریعترین و آسانترین راه برای مدیریت برنامه و ارتباط با تیم شما است. اعضای تیم آن را دوست دارند زیرا می توانند با یک کلیک تغییر مکان ، انتخاب و یا آزاد سازی را انجام دهند. وقتی می خواهید ساعت های بیشتری بخواهید ، تعادل کار و زندگی را به راحتی با وانت شیفت کنترل می کنید و وقتی که نمی خواهید ، درخواست های تعطیل را انجام دهید همگام سازی تقویم و اطلاعیه ها برنامه ها و فهرست را به صورت خودکار و با هرگونه تغییر در تایید مدیر ، به تلفن شما به روز می کند.

مدیران از صرفه جویی در وقت 75٪ در هنگام ساخت برنامه و مصوبات یک کلیک برای تغییرات تغییر قدردانی می کنند. امکان نظارت بر عملکرد کسب و کار با تصاویر و تصاویر فوری از هر نقطه ، آنها را از دفتر عقب نگه می دارد. و مهمتر از همه ، ارتباط ماندن با پخش و ارسال پیام های یک به یک باعث ایجاد یک فرهنگ تیمی شاد و پربار می شود. توجه: برنامه HotSchedules نیاز به یک حساب کاربری معتبر HotSchedules از طریق کارفرمای شما دارد.

  • The Wonder Weeks

4.99 دلار

The Wonder Weeks  یک برنامه کاربردی برای نظارت نوزادان است که به والدین جدید کمک می‌کند تا پیشرفت‌ها و نقاط عطف کودک خود را پیگیری کنند. این اپلیکیشن بینش، توضیحات و حتی نکات آموزشی و ترفندهای جدیدی را به والدین ارائه می‌دهد. همچنین در آن قابلیت‌هایی مثل کتاب صوتی و موسیقی تعبیه شده است که برای کمک به خواب کودک مناسب بوده و والدین می‌توانند از آن استفاده نمایند.

  • TouchRetouch

1.99دلار

TouchRetouch  یک برنامه ویرایش عکس است که به عکاسان گوشی‌های هوشمند اجازه می‌دهد تا به سرعت و به راحتی اشیاء ناخواسته (از جمله افرادی که تصویر آن‌ها که به طور اتفاقی در عکس شما افتاده است) را از عکس ها حذف کنند. همچنین به شما این امکان را می دهد که لکه‌هایی مانند کک و مک، جوش یا جای زخم را از روی صورت خود پاک کنید. نام این اپلیکیشن نیز در لیست محبوب ترین و بهترین برنامه های رایگان و پولی آیفون قرار دارد و میزان دانلود آن بسیار بالاست.

  • Facetune

3.99 دلار

Facetune نیز یک برنامه ویرایش عکس است که به طور خاص طراحی شده است تا شما (یا هر کسی در عکس) را زیباتر نشان دهد. شما می‌توانید کارهایی مانند پاک کردن چین و چروک، تیز کردن چانه، سفید کردن دندان ها یا رنگ کردن موهای خود را توسط این اپلیکیشن به انجام برسانید. این برنامه بر پایه فتوشاپ طراحی شده است اما فقط برای عکس‌های سلفی مناسب است. 

راهی آسان برای حذف موارد ناخواسته از تصاویر شما وجود دارد، این برنانه یک پاک کننده فوق العاده است. برنامه تاچ ریتاچ  برای ایفون برنامه ای است که تمام ابزارهای لازم برای حذف کارآمد محتوای ناخواسته از عکس هایتان را به شما ارائه می دهد

  • Shadowrocket

2.99 دلار

Shadowrocket یک ابزار پیشرفته  proxy client utility است که برای کاربران iPhone و iPad طراحی شده است‌. اگر شما جزو آن دسته از افرادی باشید که به پروکسی نیاز دارید، قطعا با نصب این برنامه خودتان متوجه کاربرد بالا و ویژگی‌های خاص آن خواهید شد.

معرفی اپلیکیشن های دیگر در youtube.com و pinterest.com

سخن نهایی

در این مطلب تلاش بر این داشتیم تا بهترین برنامه های آیفون (رایگان و پولی) را به شما معرفی کنیم.

شما میتوانید این اپلیکشن ها را از سایت هایی ایرانی با اپل استور دانلود و استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا