ورزشی

انتصاب اعضای شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی

حجت الاسلام محمد امین حاجی زاده به عنوان رئیس ، حبیب الله نخعی به عنوان معاون آموزشی ، جواد علیزاده به عنوان دبیر دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه عترت ، خراسان جنوبی به عنوان رئیس جمهور.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در مراسم معارفه و نشست ویژه کمیته قرآن و عترت دانشگاه با یادآوری لزوم توجه بیشتر به اهمیت قرآن و عترت ، گفت: و پیامبر آل بیت (ع) اسلام دارد و همچنین تکیه بر این دو مقام عالی بسیار مهم است ، بنابراین شورای قرآن و دانشگاه عترت ماموریت مهمی دارند.

سید حسن هاشمی افزود: همه ما باید برای اهداف عالی این شورا تلاش کنیم ، به ویژه برای توضیح و تعمیق هر چه بیشتر آموزه های قرآن و عترت ».

تأکید بر اهمیت در اسلام

حاجی زاده ، قائم مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی نیز در این نشست با اشاره به ساختار جدید شورای قرآن و دانشگاه عترت ، با بیان جایگاه و اهمیت ویژه علم در اسلام ، گفت: “خواندن” آغاز می شود و این اهمیت علم را نشان می دهد.

وی گفت: “من تأکید کردم که در اسلام هیچ محدودیتی برای علم وجود ندارد و دانش باید در گهواره تاگور یافت شود.”

معاون دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی که به برکت نهادهای مقدس جمهوری اسلامی پیشرفت های علمی زیادی کرده است ، گفت: “قبل از انقلاب ، وضعیت علم و دانش در کشور مطلوب نبود.”

حاجی زاده در مورد اهمیت ویژه ای که مقام معظم رهبری برای علم و دانش قائل هستند و به آینده کشور امیدوار هستند ، گفت: او ابتدا باید فارسی را بیاموزد. “این بیانگر امیدهای آنها برای آینده کشور ما است.

جواد علیزاده ، دبیر کمیته قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی نیز گفت که بعد و اهمیت ویژه قرآن و عترت و لزوم توجه زیاد به آموزه های غنی اسلامی ضروری است. در ساختار جدید شورای قرآن و عترت ، فعالیت های شورای قرآن و عترت زمینه بهره وری بیشتر از آموزه های قرآن و عترت را فراهم می کند.

انتهای پیام / 4117/4062 /

دکمه بازگشت به بالا