ورزشی

جزئیاتی از رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بیرجند ، این اولین رویداد ملی آزاد کرسی با تیمی متشکل از هشت دانشجوی دانشگاه آزاد بیرجند ، فردوس ، قاینات ، طبس و نهبندان در استان اسلام در خراسان جنوبی ، سیاسی ، اقتصادی است و مسائل اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرزانت افتتاح شد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند در مصاحبه با آنا در حاشیه این دوره گفت: داشتن کرسی آزاد اندیشی یکی از اصلی ترین خواسته های رهبران عالی دانشگاه است و این رویداد ملی با عنوان جهان بینی ابتکار فرهنگ دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی فرزاد گامی بزرگ در جهت دستیابی به دستور رهبران عالی است.

علی ماندگار افزود: “از آبان ماه سال جاری پس از اعلام برگزاری این رویداد به استان ، اطلاعات و اقدامات لازم را انجام داده و سرانجام بیماری عروق کرونا قلب بدخیم هشت تیم در چهار موضوع آماده رقابت هستند.

مقامات گفتند که در تاریخ 30 مارس 1999 ، دو تیم از حامیان و منتقدان دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند شروع به کار در محورها و مضامین سیاسی کردند (عدم پیروی ایالات متحده از برجام در سیاست مذاکره با ایالات متحده اشتباه است از ابتدا).

وی ادامه داد: در روز دوم این رویداد ، دانشگاه آزاد اسلامی ، واحد بیرجند (موافقم) و دو تیم دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ، واحد پوردوس (منتقد) دارای محورها و موضوعات فرهنگی بودند (جوانان به عنوان مجرد زندگی افزایش یافته نظرات در مورد ازدواج برگزار می شود). در روز سوم ، یازدهم اسفند ، 99 کرسی رویداد آزاد اندیشی ، دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس (موافق) و دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات (منتقد) با محور اقتصادی به کار خود ادامه دادند. موضوع (استقلال مالی دانشگاه برای توسعه علمی لازم است).

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند افزود: در آخرین روز این رویداد ملی ، تیم دانشجویی در سطح دانشگاه (موافق) و دانشگاه آزاد اسلامی نهبندان (منتقد) موضوع بودند. اتلاف وقت) آنها به رقابت پرداختند.

ماندگار خاطرنشان کرد: در آخرین روز این مراسم ، سید حسن هاشمی ، رئیس خراسان جنوبی و دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برای تشکر از همه حاضران و حاضران در این نشست حضور یافت. با تشکر از شما برای وضعیت و بیماری عروق کرونا قلب. در جلسات و مراحل بعدی که در سطح کشور برگزار خواهد شد ، برخی از موضوعات باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند ، مانند قدرت بیان ، اعتماد به نفس ، هوش شخصی و ارتباط با سبک رهبری.

وی از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ویرین ، که به عنوان داور در طول گفتگوی دانشجویی چهار روزه حضور داشتند ، تشکر کرد و روش استدلال و استفاده از منابع معتبر و اخلاق بحث ، اما جهت ها و مکان های خاص را ارزیابی کرد.

انتهای پیام / 4121/4062 /

دکمه بازگشت به بالا