عمومی

خراسان جنوبی – خبرگزاری آنلاین | 11 مورد کروناویروس جدید در ایران و جهان شناسایی شده است



به گزارش خبرنگار آنلاین ، کامبیج مهدی زاده روز جمعه شب به رسانه ها گفت: “در 24 ساعت گذشته در خراسان جنوبی ، 50 تست تاج از این تعداد ، 11 تست مثبت بود.

دانشگاه علوم پزشکی بیرزند با بیان اینکه سه مورد از این 11 مورد مثبت مربوط به بستری در بیمارستان و هفت مورد آسیب شناس پاتولوژیست عنوان کرد: متأسفانه در 24 ساعت گذشته دو مورد مرگبار در خراسان جنوبی داشته ایم.

مهدی زاده اعلام: خراسان جنوبی در کل هزار و 478 تست دارد که از این تعداد 408 مورد مثبت و 1.070 آزمون بوده است.

وی گفت: تاکنون 325 بیمار پا به تاج در خراسان جنوبی ، این بیمارستان ها بهبود یافته و پاکسازی شده اند و 46 بیمار در بیمارستان ها بستری شده اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرزند: خراسان جنوبی تاکنون 228179 خانواده خراسان جنوبی را بررسی کرده است که شامل بیش از 95٪ خانواده های خراسان جنوبی است.

مهدی زاده خاطرنشان کرد: پروژه برنامه ریزی مسافت هوشمند از فردا در خراسان جنوبی آغاز می شود ، اعلامدر این طرح مشاغل کم خطر فعالیت خود را با شرایطی مانند ثبت نام در سایت سلامه آغاز می کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا امکان بهره برداری از بازار بیرجند در یک پروژه مسافت هوشمند امکان پذیر است یا خیر ، گفت: بازار بیرجند تنها سایبان موجود است و بیرجند بازر یکی از بازارهای محدود نیست.

معاون صدراعظم سلامت دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار داشت: با انرژی خود از مردم می خواهیم فاصله های اجتماعی را در همه مکان ها رعایت کنند.


همه محتوای سایت مطابق با سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به انتشار خبر می نماید، فلذا مسوولیت تمامی محتوای منتشر شده در سایت بر عهده منابع اصلی بوده و سامانه آنلاین گزارشگر یک هیچ مسوولیتی در قبال کلیه محتوای این سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا