اجتماع

شادمهر: صادرات واکسن نخواستیم، مردم را واکسینه کنید

یکی از اعضای کمیته آموزش و تحقیقات شورای اسلامی با اشاره به روند کند ایمن سازی عمومی کشور ، گفت: به

امانقلیچ شادمهر در گفت وگو با گزارشگر یک ، اظهار داشت: تا اینجا ما فقط داستان را دیده ایم. ما گفتیم واکسن را به خارج صادر می کنیم. در حال حاضر نیازی به صادرات واکسن نیست. مراقب واکسیناسیون مشابه در افراد داخلی باشید.

وی با بیان اینکه تنها راه برون رفت از این وضعیت واکسیناسیون عمومی است ، گفت: آنها در بیمارستان بستری هستند ، حوزه ما این روزها با بیماران و کشته ها وضعیت خوبی ندارد. هیچ کپسول اکسیژن وجود ندارد و کمبود دارو وجود دارد. ما با داروخانه مشکل داشتیم. بازار آزاد مملو از دارو بود ، اما داروخانه کافی وجود نداشت ، بنابراین مجبور شدم چندین بار این مشکل را با مسئولان بخش پیگیری کنم و بیمارستانهای منطقه به دلیل وضعیت نامناسب واقعاً درمانده بودند.

گنبد کاووس ، نماینده مقیم شورای اسلامی ، گفت: “پرستاران و کادر پزشکی ما خسته شده اند و بیماران در حال ناپدید شدن هستند. دیدن عزاداری شبانه روز خانواده ها امکان پذیر نیست. وارد مشکل شوید ، کشور را از این وضعیت خارج کنید ، قرنطینه را تقویت کنید و از این عزیزان بخواهید کنترل دسترسی محلی را در نظر بگیرند: برای جلوگیری از رنج ، جبران کمبود داروها و کپسول های اکسیژن در معرض خطر ، بنابراین تسریع واکسیناسیون باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا