سلامت و دانشگزارشگر کسب و کار

گن لاغری برای ران

کشاله بند لاغری چیست ؟

برخی از افراد ران های بزرگی دارند و بخش عمده ای از چربی بدنشان در ناحیه پا و باسن جمع می شود. این موضوع باعث می شود بخواهند قسمت ران خود را کوچک و متناسب با سایر نواحی بدنشان کنند.  برای همین کار طراحی شده است. این محصول مانند سایر با حفظ حرارت بدن حین انجام تمرینات ورزشی یا به صورت روزمره و در زمان انجام کارهای معمول، دمای این ناحیه از بدن را بالا می برد و بدن را تحریک به تعریق بیشتر می کند. این کار باعث می شود چربی های اضافی بدن که در این ناحیه تجمع کرده اند با فرآیند تعریق دفع شوند.

کاربردهای کشاله بند لاغری

علاوه بر این که برای تعریق و چربی سوزی بیشتر در ناحیه ران پا استفاده می شود، کاربرد های دیگری نیز دارد. از بین موارد استفاده این کشاله بند می توان به حمایت از عضلات ناحیه ران هنگام آسیب دیدگی هایی مانند کشیدگی عضله کشاله ران، رگ به رگ شدگی یا حمایت از پا و عضلات کشاله ران حین انجام تمرینات ورزشی برای جلوگیری از آسیب دیدگی های احتمالی در اثر فشار بالا حین تمرینات است. همچنین بدن برای عرق کردن نیاز به انرژی دارد که این انرژی را از طریق سوزاندن چربی های اضافی این ناحیه تامین می کند. استفاده ی مرتب از مانند سایر به شما کمک می کند روند چربی سوزی خود را افزایش دهید و به سرعت به تناسب اندام دلخواه برسید.

این کشاله بند بهترین انتخاب برای افرادی است که سابقه ی آسیب دیدگی از ناحیه کشاله پا و عضلات ران را دارند و می خواهند بدون نگرانی از آسیب دیدگی دوباره به تمرینات ورزشی خود در بالاترین سطح ادامه دهند. خرید گن آنچری به عنوان یک تجربه توجه به جزئیات و کیفیت در زمینه لباس زیر را فراهم می‌کند . از کاربردهای دیگر این می توان به گرم نگه داشتن عضلات پا هنگام فعالیت های ورزشی در فصول سرد است. افرادی که در آب و هوای سرد دچار گرفتگی و درد عضلانی می شوند، با استفاده از می توانند از عضلات خود در برابر سرما و گرفتگی ناشی از آن محافظت کنند و با خیال راحت بر روی تمرینات خود تمرکز کنند.

ویژگی های کشاله بند لاغری

الیاف مخصوص استفاده شده در این محصول باعث احساس راحتی شما در طول استفاده از آن می شوند. از این رو می توانید از این کشاله بند لاغری در طول روز برای مدت طولانی یا حین انجام تمرینات ورزشی استفاده کنید. ویژگی دیگر الیاف این محصول ضد حساسیت بودن آن است. از آن جایی که استفاده از این لباس لاغری موجب تعریق شما می شود، مهم است که بافت محصول دارای خاصیت ضد حساسیت باشد تا موجب تحریک پوست شما و اذیت شدن در طولانی مدت نشود. این کشاله بند دارای 4 ردیف چسب است که می توانید به راحتی آن را برای سایز های مختلف تنظیم کنید. این محصول در دو لایه طراحی شده است. جنس لایه اول 70% استیرین و 30% نئوپرین است که وظیفه ی حفظ حرارت و بالا بردن دما را بر عهده دارد. لایه دوم  قابلیت تنظیم داشته و دارای 4 ردیف چسب است که آن را قابل استفاده برای سایز های مختلف می کند. همچنین پس از کاهش سایز می توانید آن را تنگ تر کنید.

شست و شو

توچه داشته باشید که شست و شوی اگن زنانه شکم و پهلو و ران بعد از عمل CGC مدل C43 اگر به دنبال فرم دهی فوری برای یک مهمانی و یا فرم دهی طولانی مدت به همراه رژیم و ورزش هستید یا اینکه به تازگی عمل لیپوساکشن و لیپوماتیک را انجام داده اید گن لاغری و فشاری بعد از عمل گزینه ای عالی برای شما است، گن ها سال های زیادی است که وارد زندگی آدم ها شده اند. اولین دلیل شهرت گن به مسایل پزشکی برمی گردد چون در ترمیم، تأثیر عجیب و شگفت انگیزی دارد. توجه به جزئیات بسته‌بندی و متدهای ارسال می‌تواند در تعیین نهایی قیمت گن لاغری زنانه اصل تأثیرگذار باشد . مثلاً بعد از بعضی جراحی ها به کار می رود تا در ترمیم و بهبود زخم محل عمل کمک کند.

گن ها از پارچه های کشی مثل (لاکرا) تهیه می شوند. وقتی گن می پوشید، پارچه کشی و محکم آن، ناحیه مربوط در بدن را تحت فشار قرار می دهد و اگر در محل مربوطه تجمع چربی یا بدشکلی خاصی وجود داشته باشد تا حدی ظاهر آن را بهتر نشان می دهد. گن هایی که پزشکان بعد از عمل جراحی یا در مواردی خاص تجویز می کنند حتماً باید طبق دستور استفاده شوند زیرا با توجه به بیماری یا جراحی مربوطه، آثار سودمندی دارند. معمولاً این گن ها، روزی 24 ساعت به مدت 2 هفته تجویز و باعث بهبود جریان خون ناحیه و ترمیم محل عمل می شوند ضمناً حمایتی خوب از محل مورد نظر به وجود می آورند.

در مواردی که فرد به دیابت مبتلاست یا زیاد سرپا می ایستد یا خیلی به مسافرت می رود، استفاده از گن های مخصوص پا توصیه می شود تا جریان خون را بهبود دهد و جلوی لخته شدن آن را بگیرد. در این موارد گن مخصوص باید حتماً با مشورت پزشک تهیه شود. گن هایی که ناحیه شکم و کمر را می پوشانند تا حدی فشار روی ستون فقرات را کاهش و کمردرد را تسکین می دهند.

نقد و بررسی شکم و پهلو و ران CGC

در همه روش های عمل، بیمار حدودا هشت تا ده هفته باید بعد از انجام جراحی گن بپوشد. قیمت گن آرتان در بازار با توجه به کیفیت بالا و استفاده از مواد مرغوب، به عنوان یک انتخاب مقرون به صرفه محسوب می‌شود . پوشیدن گن شکم و پهلو و ران CGC در طول روز لازم است اما افراد می توانند گن خود را تعویض کنند که البته تا چند ساعت اگر از گن استفاده نکنند، موردی ندارد، اما شب تا صبح (حین خواب) همیشه باید گن پوشیده شود، چراکه التهاب و تورم را کاهش می‌دهد. همچنین حفره‌هایی که برای خارج کردن چربی‌ها از بدن ایجاد شده، به هیچ عنوان نباید بخیه شوند، چراکه از طریق این سوراخ‌ها ترشحات و چربی‌های لیز شده‌، دفع می‌شوند. بعد از اتمام عمل گن را در اتاق عمل می پوشانند.

گن لیپوماتیک شکم و پهلو و ران بعد از عمل CGC تورم بعد از عمل جراحی لیپوساکشن را کنترل می کنند این یکی از مهمترین دلایلی است که بیمار میبایست به محض پایان یافتن عمل لیپوساکشن یا لیپوماتیک گن فشاری را به تن کند.هنگامی که چربی ها از بدن خارج میشوند یک فضای خالی بجای آنها ایجاد می شود و همان فشارهایی که پیش تر بعنوان عامل تورم ذکر شدند میتوانند باعث تجمع مایعات در این فضای خالی شوند و در آن هنگام می بایست این مایعات مجدداً توسط سورنگ و سوزن از بدن بیمار خارج شود که عموماً کاری دشوار و از نظر بیمار یسیار ناخوشایند خواهد بود.

با اعمال فشار خارجی توسط گن پس از عمل جراحی شکم و پهلو و ران CGC  ( گن لیپوماتیک ) ، این فضای خالی از میان برداشته میشود و پوست به بافت زیرین خود چسبیده و بدین ترتیب فضایی جهت تجمع مایعات وجود نخواهد داشت. همان فضای خالی که به مایعات اجازه تجمع را میداد، به پوست آزاد نیز اجازه حرکات رفت و برگشتی را میدهد و این موضوع باعث میشود که نهایتا پوست ظاهری چین خورده و چروک پیدا کند. پوشیدن گن ( گن ابدومینوپلاستی )کمک میکند که در طی دوره نقاهت پوست روی محل مطلوب بصورت صاف و یکدست جوش خورده و از چین و چروک آن جلوگیری شود.گن بعداز عمل و زیبایی: بلافاصله بعداز لیپو و لیپوساکشن قسمت فوقانی بدن شکم-پهلو-پشت ران مورد استفاده قرار میگیرد.

مهم ترین نکات و مشخصه های کلیدی شکم و پهلو و ران C.G.C

  • سهولت در استفاده
  • مقاوم
  • کاهش سایز به محض پوشیدن
  • فرم دهی زیبا
  • دارای بند قابل تنظیم
  • طراحی آناتومیک
  • طراحی جذاب و زیبا
  • لطیف و مقاوم
  • الیاف با قابلیت تبادل هوا و رطوبت
  • مواد معدنی و گیاهی اضافه شده به الیاف

این محصول باید با آب سرد انجام شود. همچنین هنگام شست و شو از چنگ زدن و فشردن آن خود داری کنید و پس از شست و شو برای آب کشی تنها آن را آویزان کنید تا آب اضافی خارج شود.

دکمه بازگشت به بالا