سلامت و دانشگزارشگر کسب و کار

یک برنامه لاغری

در ادامه شما را با نکاتی آشنا خواهیم کرد تا با توجه به شرایط جسمانی و زندگی خود انتخاب راحت‌تری داشته باشید و از طریق آن کیفیت زندگی خود را در تمام ابعاد بالا ببرید. نکات رژیم لاغری برای کاهش وزن در ادامه به نکات کلیدی برنامه غذایی لاغری می‌پردازیم که زمان پیروی از رژیم کاهش وزن باید آنها را رعایت کنید تا به نتیجه مطلوب برسید: حذف نکردن وعده‌های غذایی شاید فکر کنید با حذف یک وعده و یا نخوردن میان‌وعده از نهار تا شام، کار مفیدی برای کاهش وزن انجام داده‌اید اما این گرسنگی باعث کاهش وزن نمی‌شود. چرا؟ زیرا وقتی گرسنه هستید بیشتر از قبل غذا می‌خورید و ممکن است انتخاب‌های غذایی‌تان سالم نباشند. به همین دلیل برنامه غذایی سالم برنامه‌ایست که هیچ وعده غذایی را حذف نکند.

بهترین مارک گن شکمی مردانه در سال ۲۰۰۴  در  استانبول ترکیه تاسیس گردیده است . این شرکت یکی از پیشگامان تولید لباسهای بدون درز جهت شکل دادن و زیبایی بدن میباشد که با  اجرای قوانین سلامتی، زیست محیطی و بهداشتی اتحادیه اروپا و با استفاده از مواد باکیفیت و به کارگیری آخرین تکنولوژی ماشین های بافندگی Schaeffler آلمان باعث میشود تا شما محصولی با بالاترین کیفیت ممکن را استفاده کنید. واحد تحقیق و توسعه این شرکت همواره با مشتریان ارتباط دارد تا بتواند محصولات فعلی را بهبود ببخشد و محصولاتی جدید مناسب نیاز مصرف کنندگان تولیدنماید.

مصرف میان وعده

مصرف یک میان وعده مغذی بین وعده‌های اصلی کمک می‌کند تا از پرخوری در امان باشید؛ چرا که قند خون‌تان به ثبات می‌رسد و سوخت و سازتان قوی می‌شود. میان وعده‌ها باید حدود ۲۰۰ کالری یا کمتر و از ترکیب فیبر، چربی‌های سالم و پروتئین تشکیل شده باشند. مانند آجیل‌ها، دانه‌ها و میوه‌های خشک، یک عدد سیب و یک قاشق کره بادام زمینی.

عدم زیاده‌روی در مصرف

غذاهای سالم وقتی به یک ماده غذایی برچسب سالم بودن می‌زنیم، به این معنا نیست که هرچقدر دوست داشتید می‌توانید از آن بخورید. حتی اگر پیوسته غذاهای سالمی مانند آجیل، روغن زیتون و شکلات تلخ را در رژیم لاغری خود می‌خورید، باز هم باید در مقدار مصرف آنها دقت کنید؛ چرا که کالری این غذاها بالاست. برای مثال با این که مصرف روغن زیتون مزایای زیادی دارد، اما اگر مقدار زیادی از آن را روی غذای خود بریزید باعث می‌شود کالری دریافتی به شدت افزایش یابد و وزن‌تان اضافه شود.

رژیم لاغری 7 روزه چیست؟

در زمان رژیم برای کاهش وزن و لاغر شدن احتمال دارد با مشکلاتی مثل نخوردن طیف گسترده ای از مواد غذایی و تحمل کردن گرسنگی روبه رو شوید. اما با یک برنامه اصولی می توانید همه چیز را به خوبی مدیریت کنید:
خیلی مهم است که درست ترین روش کاهش وزن را برای رژیم غذایی خود پیدا کنید و هیچوقت به سراغ مکمل ها و قرص های لاغری که هم اکنون تبلیغاتشان را همه جا می بینید، نروید.اگر بتوانید یک رژیم غذایی صحیح و سالم را با یک برنامه ورزشی ترکیب کنید، با کمی تلاش می توانید راهی برای کاهش وزن به صورت طبیعی بیابید.
مهمترین و اولین چیزی که بایستی به خاطر داشته باشید این است که به هیچ عنوان نباید وعده های نامنظم داشته باشید یا هیچ یک از وعده های غذایی خود را حذف کنید. اگر تصور می کنید که خوردن یک وعده سنگین و نخوردن یک یا دو وعده غذایی در روز برای کاهش وزن مفید است، اشتباه می کنید.
اگر دوست دارید که بعد از پوشیدن  گن لاغری تمام تنه مردانه  کاهش یک تا دو سایز را تجربه کنید ، ما به شما گن لاغری قزن دار ساعت شنی را پیشنهاد می کنیم .
همچنین بایستی حتماً هدف واقع بینانه برای رژیم غذایی و کاهش وزنتان داشته باشید و تلاش کنید هدفتان برسید. همیشه در نظر داشته باشید که تا حد معینی می توانید با یک برنامه غذایی سالم و متعادل به همراه ورزش سخت به بدنتان فشار بیاورید. یکی از روش های مرسوم رژیم غذایی برای افرادی که دوست دارند وزن کم کنند رژیم لاغری هفت روزه است که یکی از بهترین برنامه های غذایی را می توانید با کمک این رژیم پیدا کنید زیرا طبیعی ترین و سریع ترین راه برای وزن کم کردن بدون مصرف قرص های لاغری یا مکمل های غذایی به شمار می رود.
جنرال موتورز یکی از کمپانی های بزرگ تولیدکننده ماشین است که یک برنامه غذایی به نام رژیم غذایی جنرال موتورز یا رژیم غذایی GM ارائه کرده است که کمپانی های بسیار و مؤسسات آموزشی بسیاری آن را دنبال می کنند زیرا این برنامه غذایی به ارتقاء سلامت کسانی که در شرکت ها، مدارس، دانشگاه ها و صنایع دیگر فعالیت دارند کمک می کند. این برنامه غذایی برای همه گروه های سنی مناسب شناخته شده و حتی گفته شده که خیلی افراد توانسته اند با این رژیم در یک هفته می توانید چند کیلو وزن تان را پایین بیاورید.

چگونه در دو هفته ۱۰ کیلو لاغر شوم؟

این قسمت درباره یک برنامه کاهش وزن بسیار سخت ۱۰ کیلوگرمی در دو هفته است. این رژیم، در واقع یک روش بسیار بی‌رحمانه و سخت برای کاهش وزن در مدت خیلی کوتاه دارد که طبیعتا برای هرکسی مضر است.

شما به حداقل ۱۵۰۰-۲۰۰۰ کالری در روز نیاز دارید. برای ۱۰ کیلوگرم کاهش وزن در یک ماه، باید کالری دریافتی را به ۱۰۰۰ کالری در روز کاهش دهید. برای رسیدن به این کاهش کالری، شما باید خیلی کم غذا بخورید و زیاد ورزش کنید. برای این کار هر چه را می‌خورید، یادداشت کنید و کالری‌اش را بشمارید تا بیشتر از حد مجاز کالری دریافت نکنید. اگر می‌خواهید وزن کم کنید، رعایت رژیم غذایی بسیار مهم است.

  • غذاهای فست فودی را حذف کنید!
    با این حساب، غذاهای فست فودی باید در این مدت ممنوع شوند؛ یا اگر قصد خوردن یک همبرگر را دارید باید هفته‌ای یک بار و آن هم در محدوده کالری مجاز باشد یا همبرگرهای رژیمی درست کنید و از آن لذت ببرید. توصیه می‌کنیم رژیم غذایی‌تان را با پروتئین بیشتری پر کنید که شما را سیر نگه دارد

معرفی رژیم کانادایی

رژیم لاغری کانادایی شامل سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام (غذاهای پروتئینی و کم‌چربی) است و هرکدام کاملاً با وعده قبلی تفاوت دارد. رژیم کانادایی کمتر از دو هفته (بین ۱۲ تا ۱۵ روز) زمان می‌برد، و شما را ۱۰ کیلو لاغر می‌کند.

این رژیم به علت سرعتی که در کاهش وزن دارد، افراد را با محدودیت و سختی‌های زیادتری مواجه می‌کند. همچنین هیچ جایگزینی غذایی را قبول ندارد.

رژیم کانادایی برای چند روز تنظیم شده است؟

این برنامه غذایی نهایتا برای ۱۵ روز قابل اجرا است و در آن غذاهای ناسالم و محصولات شیرین، حذف می‌شوند. رژیم کانادایی کالری بسیار پایینی دارد و این موضوع یک مشکل بزرگ است. شما نمی‌توانید برای مدت طولانی با زیر ۱۰۰۰ کالری در روز دوام بیاورید، نه تنها دیگر لاغر نمی‌شوید، بلکه این شرایط، شما را مریض هم خواهد کرد.

یک مشکل بزرگ دیگر برنامه غذایی کانادایی، این است که فاقد یک سری مواد غذایی مهم است (یا در یک سری مواد غذایی فقیر است) و ادامه دادن به این روند، قطعا برای سلامتی مضر و خطرناک است.

لطفا نیم تنه لاغری را به صورت دستی و با آب سرد یا ولرم و شوینده های رقیق بشویید. جهت خشک نمودن هم می توانید گن را بیاویزید و یا روی یک سطح مسطح بیاندازید. بعد از شستن با دست، جهت خشک شدن؛ اول آن را روی یک حوله بیندازید تا رطوبت اضافی گرفته شود.

دکمه بازگشت به بالا