عمومی

«بنا» را دیگر رنگی نکنید!

ممکن است شما با نظر محمد بنا در مورد استراماچونی مخالف باشید ، اما واقعاً بی انصافی است که صلاحیت یکی از بهترین مربیان کشتی جهان را زیر سال ببرید و در جنگ جهانی برای او پیروز شوید. امیدوارم ما حداقل چیزهایی مانند ساختمان ها را رنگ آمیزی نکنیم و این سرمایه های ملی را برای همه حفظ کنیم.

به گزارش گزارشگر یک ، این روزنامه دنیای اقتصاد “باشگاه های فوتبال ایران به سطوح نفرت انگیزی رسیده اند. به نظر می رسد دیگر هیچ تفاوتی بین مردم عادی و افراد مشهور ، جانبازان ، هنرمندان و فارغ التحصیلان دانشگاه وجود ندارد. همه در پایین سکوی طوفان مانند تماشاچی رفتار می کنند. حذف شده و اغلب حرمت مردم از بین می رود. حفظ نشده است ، اجازه دهید وارد داستان شویم.

کاروان کشتی ایران با کسب چهار مدال طلا در مسابقات جهانی تاریخ ساز شد. مربی باتجربه کشتی با سوابق بسیار واضح و جای بحث. با این حال ، پس از یکی دو شکست در اولین روز پرشین ، حمله ای عجیب به او در فضای مجازی رخ داد. در حال حاضر برخی افراد شکسته ، متخصص هستند و حق انتقاد دارند ، اما متأسفانه گاهی اوقات می بینیم که طرفداران فوتبال وارد داستان می شوند و موضوع را رنگ آمیزی می کنند. همه می دانند که بانا طرفدار پرسپولیس است و در داستان آندریا استراماچونی منتقد شدید مقامات ورزشی بود. البته بحث او در آن زمان این بود که چرا وزیران ، وکلا و سفرا سعی کردند مدیران خارجی را به دنیای فوتبال بازگردانند و چنین حساسیت و انرژی در زمینه های دیگر وجود ندارد. اما به دلیل همان مصاحبه ، برخی از هواداران استقلال در میانه جام جهانی انتقام مربی تیم کشتی را گرفتند و با اولین شکست خود به او حمله کردند. نتایج کشتی مورد بحث نبود ، اما این اقدامات با شأن طرفداران ورزش و قهرمانان ملی نبود.

فکر نکنید چنین انحرافاتی فقط در یک طرف است. علاوه بر این ، پرسپولیس فاقد چنین داستان هایی نبود. حالا دسته ای از محسن تنابنده یا نوید محمدزاده به دلیل طرفدار استقلال مهارت های بازیگری خود را زیر سوال می برند و در مواردی این دو نفر و بقیه همکارانشان را شرمنده می کنند. باور نکردنی است که مهارت های بازیگری محمدزاده را نه به دلایل فنی و هنری ، بلکه به خاطر حمایت از تیم های رقیب زیر سال ببرید! متأسفانه ما شاهد اتفاقات خوبی در این فضا نیستیم. تعصب و سردرگمی کور آنقدر بیداد می کرد که راه را برای اعتدال باز کرد. ممکن است شما با نظر محمد بنا درباره استراماچونی مخالف باشید ، اما واقعاً بی انصافی است که صلاحیت یکی از بهترین مربیان کشتی جهان را زیر سال ببرید و در جنگ جهانی پیروز شوید. امیدوارم ما حداقل چیزهایی مانند ساختمان ها را رنگ آمیزی نکنیم و این سرمایه های ملی را برای همه حفظ کنیم. تنابنده و محمدزاده برای کسانی مناسب است که می خواهند از تیم مورد علاقه خود حمایت کنند. شاید از تیم محمدزاده متنفر باشید ، اما می توانید از بازی او در “ابد و روز” لذت ببرید. “به من اعتماد کن ، این جدایی ساده جهان را بسیار زیباتر می کند.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا