عمومی

بیش از این مردم را آزار ندهید

بیایید راه خود را دنبال کنیم. بیایید به واقعیت اعتماد کنیم تا از هرگونه دستکاری و تحلیل دستکاری شده جدا شویم و نور جاویدان شعار حسینی را در اعمال ، اقدامات و اعتقادات حق جویان ببینیم.

این روزها متن هایی که خبرگزاری های حوزه علمیه به آنها استناد می کنند در فضای مجازی دست به دست می شوند و قطعاً مستند هستند. این خبر از شخصی با عنوان “مدیر مرکز تحقیقات و تحقیقات استراتژی کنفرانس جهانی حضرت علی عسگر (ع) است” !! “فراموش نکنیم که هجرت علی عسگر نمادی از مقاومت و اتحاد اسلامی است. با توجه به این ، این مجمع با یک ابتکار جهانی آغاز شد.” اینجا

می توانیم ببینیم که وقتی با اسب بازی می کنیم و اصطلاحات مدرن را با قلمرو ناب نوزادان مطابقت می دهیم ، مضامین مقدسی مانند شهید کربلا وارد عمل می شوند.
به چنین افرادی باید یادآوری شود که با کلمات بازی کنند ، اما در حالت بازی به خاندان پیامبران نزدیک نشوید ، اجازه دهید که مجلس شما بازیهای واقعی انجام دهد و در درک شما از شخصیتهای مقدس دیروز مسلمان دخالت نکنید.

در طول این اخبار و طول اختصاصی گوینده ، نماد مقاومت و وحدت اسلامی در زندگی این نوزاد شهید را از کجا آورده اید و دوست دارید فرصتی برای این کنفرانس جعلی جهانی در جهان طراحی کنید؟ ؟ و هزینه ها و بودجه های هنگفتی را به فقرا در کشور ما تحمیل می کند.
این نوع حرکت و تولد ناسالم از روی میل کیست و شما می خواهید این نوع آرایش به کجا برسد؟

چهل سال پیش ، به بهانه تولد نور پیامبر محمد بن عبدالله (ص) ، برای اتحاد شیعیان و سنی ها ، یک حالت وحدت ایجاد کردید. آیا با صرف میلیاردها تن بودجه ، نتیجه برگزاری جلسه ائتلاف سالانه برای این ائتلاف هزینه شده است؟
اختلافات و درگیری های باورنکردنی بین مردم مشتاق و عناصر انقلاب اسلامی در بالاترین و متوسط ​​ترین سطح جامعه امروز در حال وقوع است و تردیدهای اساسی بنیاد انقلابی را که دستاورد صدها هزار شهید ، جانباز ، و اسیران و غیره؛ آقایان ، به اراده الهی می خواهند با این بهانه که نمی توان آنها را در نوستالژی یافت ، یک راهپیمایی در سطح جهانی برای مقاومت و ائتلافهای اسلامی ایجاد کنند!

بگذارید علی اصغر و دیگر شخصیتهای مقدس در میان مردم علی اصغر باقی بمانند با همان مفاهیم و محبتهایی که در روح مردم و روح در گذشته های دور مشخص شده است.
اگر به دنبال نمادهای مقاومت و وحدت اسلامی هستید و می خواهید این نمادها را در سطح جهان طراحی و گسترش دهید ، در خاندان پیامبران سرگردان نباشید و از این نمادهای 42 ساله استفاده نکنید.

* حقوقدانان و محققان

دکمه بازگشت به بالا