اجتماع

تصمیماتی در مورد سرنوشت رتبه های برتر شورای محلی در جلسه بعدی کمیته حل اختلاف

هفته آینده در جلسه کمیته حل اختلاف ، اعضای کرمانشاه درباره نتایج این هیئت رئیسه جلسه برتر تصمیم خود را درباره نتایج قطعنامه اخیر هیئت اعلام کردند.

به گزارش گزارشگر یک سید پیمان موسوی امروز در همایش ویژه ارزیابی عملکرد شورا ، اردیبهشت در قالب کنفرانس ویدئویی امروز ، روز شورا و احکام تاریخی امام راشل در تشکیل شورا برگزار شد. دوره اول شورای 1999 شروع شد و سرنوشت مردم به آنها واگذار شد.

وی افزود. “این شورا در چند سال گذشته وضعیت قابل توجهی نداشته است و متأسفانه به جای تحویل قدرت برای مدیریت بهتر کارشان ، قدرت آنها به طور پیوسته کاهش یافته است.” در واقع ، از زمان شروع شورا ارتباط صحیحی با سازمان برقرار نشده است و افرادی که وارد شورا می شوند این توانایی را دارند که به منشی کمک کرده و به آنها در انجام کارهایشان کمک کنند. بنابراین به نمایندگان منتخب این افراد باید اعتماد و وقف و قدرت و وظیفه بیشتری صورت گیرد.

وی شورای عدم اجرای شورا را یکی از نقاط ضعف جامعه این شورا خواند. در واقع ، هیچ مکان یک طرفه ای وجود ندارد که جامعه شورا و یک طرفه ایجاد شود. این موضوع به خوبی مورد توجه قرار نگرفت و استفاده از خرد جمعی در صدر دستور کار نیست ، فاجعه کنگره است.

موسوی تأکید کرد: وی ادامه داد: “در رابطه با حصر مجلس برای دولت های محلی ، غالباً فقدان وحدت بین مجلس و شهرداری ها وجود دارد ، اما مشکلات بسیاری بوجود می آید.” در همین حال ، آموزش شورای شهر و شورای شهر مکان بسیار مهمی خواهد بود. بنابراین ، آموزش باید در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: “علاوه بر آموزش شورا ، ما باید آموزش های فرهنگی و اجتماعی مردم و همچنین آموزش شورا را نیز انجام دهیم تا مردم بتوانند مطابق شورا و اختیار خود ، نیازهای خود را به شوراها برسانند.”

سید پیمان موسوی در پاسخ به سؤال گزارشگر یک مبنی بر سرنوشت هیئت مدیره برتر محلی که با اعتراض احمدی ، نماینده قم این شورا و وزارت کشور گفت: کشور اعلام شد. پس از این اعلامیه ، شایعه شد که وزارت کشور در اعتراض به حضور یا عدم حضور برخی از اعضای این انتخابات. وزارت کشور اعتراض برخی شوراها را اعلام کرد. بنابراین موضوع به کمیته حل اختلاف ارجاع شده و جلسه هیات مدیره برگزار می شود تا تصمیمات لازم را براساس اسناد ارسالی به این جلسه در آینده اتخاذ کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا