اجتماع

تعطیلی کاخ‌موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی در ١٣ فروردین

کلیه ساختمانها و موزه های دارای فضای باز و فضای سبز (تحت نظارت وزارت صنایع دستی و گردشگری میراث فرهنگی) در تاریخ 13 آوریل تعطیل خواهند بود.

به گزارش گزارشگر یک ، ستاد ملی ضد کرونا برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس ، همه اجتماعات در تفرجگاه های عمومی در شهرهای قرمز و نارنجی را مطابق با دستورالعمل های رویداد روز طبیعت ممنوع کرده است. ، با این حال ، ساختمان توسط وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی بسته شد و بیشتر آن برای محافظت و جلوگیری از آسیب دیدن خرابه ها و باغ ها انجام شد.

تا به امروز ، میراث جهانی تخت جمشید (تخت جمشید) از تعطیلی این مجموعه و نقش رستم در سیزدهم فروردین خبر داد. مدیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان فارس همچنین از تعطیلی کلیه جاذبه های تاریخی و گردشگری استان در روز طبیعت خبر داد.

کاخ سعدآباد نیز در بیانیه ای اعلام کرد: فروردین سیزدهم برای جلوگیری و جلوگیری از آسیب دیدن فضای سبز این مجموعه تاریخی متشکل از حدود 80 هکتار باغ متنوع ، زیبا و بی نظیر تعطیل شد

مجموعه سعدآباد با 15 موزه و کاخ موزه ، روزانه از ساعت 9 صبح تا 7 عصر (بدون احتساب عزاداری و تعطیلات مربوط به ستاد ملی کرونا) دایر است و بلیط های موزه برای فروش موجود است. تا ساعت 5 عصر.

مجموعه تاریخی و فرهنگی نیاوران همچنین اعلام کرد که موزه این مجموعه را در تاریخ 13 فروردین به موقع به مناسبت روز طبیعت تعطیل می کند. طبق اعلامیه تبلیغات نیاوران ، این مجتمع در تاریخ سیزدهم فروردین ماه به دلیل فضای سبز زیاد که طبق روال سالانه برای حفاظت از نیاوران انجام می شود ، بسته خواهد شد و این موضوع به اطلاع وزارت میراث ، جهانگردی و صنایع دستی می رسد. این یک باغ تاریخی است که از آسیب های جبران ناپذیر جلوگیری می کند و نمی تواند پذیرای گردشگران باشد.

کاخ نیاوران و محوطه آن مطابق با مقررات بهداشتی در روزهای مختلف سال از ساعت 9 صبح تا 19 باز است و بلیط ها تا ساعت 5:30 عصر به فروش می رسند

کاخ گلستان از تعطیلی این مجموعه در سیزدهم فروردین ماه هر سال به دلیل فضای باز و سرسبزی خبر داد.

مجتمع تفریحی عباس آباد مازندران نیز از سیزدهم فروردین تعطیلی خود را اعلام کرد.

علاوه بر این ، ستاد پیشگیری از فساد کرونا در منطقه اصفهان از تعطیلی همه جاذبه های تاریخی و گردشگری این ایالت در 12 و 13 پارباردین ، ​​به دنبال شهر نارنج خبر داد.

رئیس اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین همچنین از تعطیلی کلیه مراکز تاریخی و گردشگری قزوین و تاکستان به دنبال شهر نارنج خبر داد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا