عمومی

یک «من» نو به سال نو ببریم!

فرصت ها و توانایی های تاریخی ، مانند تعطیلات آخر هفته و پایان ماه ، یا رویدادهایی مانند روزهای تولد یا سالگرد ازدواج ، بهانه ای برای مرور تجربیات گذشته ، مرور گذشته خود و استفاده از آنها برای پیشرفت خود است. در مورد یک طرح تصمیم بگیرید و آن را یادداشت کنید.

تقارن در پایان سال خورشیدی و در پایان قرن – بزرگتر از نوروز قبلی و جدی تر از سالهای دیگری که در زندگی خود تجربه کرده یا خواهیم کرد – ما را به تأمل دعوت می کند.
آیین نیاکان ما و خانه های متزلزل مردم ایران فرصتی برای رهایی از اشیا old قدیمی و خاک و همچنین بهانه ای برای سوزاندن لباس های کثیف و تخت های کثیف ، شستشو و شستشوی خانه و تمیز کردن فضای زندگی بود. در شب سال نو ، نگاهی به قلب و روح خود بیندازیم و به فکر تکان دادن خانه قلب خود باشیم.
اگر چندین سال مستأجر و میهمان خانه بدن هستیم ، باید در خانه ذهن زندگی ابدی داشته باشیم و اگر هرج و مرج و آلودگی خانه بدن و بدن فقط در زندگی مادی ما تداخل ایجاد کند ، آلودگی خانه و ذهن و روح و زندگی ابدی. زندگی ابدی باعث مشکلات و مشکلات ما می شود.

اکنون که تحویل سال جدید مصادف با ماه بزرگ شعبان است و ما در ماه مبارک رمضان روز سال نو خواهیم داشت ، چه خوب است که با دقت و دقت از قلب خود مراقبت کنیم.
ما باید یک ذره بین و چراغ قوه را بالا نگه داریم ، به گوشه های نامرئی ذهن خود بچسبیم ، با حساسیت بچسبیم ، شبکه غرور را پاک کنیم ، غبار غفلت را پاک کنیم ، غبار استکبار و کثافت و آلودگی شر را پاک کنیم. در حجاب قلبهای ما ، هوای تازه ای که به یاد خدا و نور تابان خورشید عشق است آن را باز می کند تا ما بتوانیم سال جدید را با قلبی جدید ، “من” جدید در سال جدید استقبال کنیم.

“من” قدیمی را که حتی در کوچکترین حالت ناراحت و عصبانی بود رها کنید و “من” قدیمی را که قلب لطیف همسر و خانواده اش را نادیده گرفت و “من” قدیمی را که قدردان مهربانی بود و هیچ عشقی نداشت. برایم بفرست “.
وقتی در مقابل او می ایستیم و به ارتفاع آن نگاه می کنیم ، به وجود آن و یک “من” جدید افتخار می کنیم که می تواند نفس بکشد و شاد بودن را رقم بزند.
سال نو با همه مبارک. من به طراوت و پاکی شما برکت می دهم.

دکمه بازگشت به بالا