عمومی

بخش عمده‌ای از مشکلات به تحریم ارتباط ندارد

“در مجموع دو عامل اصلی در مشکلات اقتصادی ملی مانند تورم و تورم یا فروش بیش از حد تأثیرگذار است ، یکی تصمیمات ساختاری اقتصاد ملی و دیگری نظارت ،” و قیمت گذاری تنظیم بازار

پورا براهیمی تأکید کرد: در صورت گرانی یا گران فروشی کالاهای اساسی و سبدهای مصرف خانگی ، عدم نظارت دقیق ، کافی یا مداوم نقش اصلی را ایفا می کند و در سایر کالاها ، عوامل ساختاری م areثرتر هستند.

MP افزود: عامل پولی یکی از متغیرهایی است که نمی توان در اقتصاد از آن چشم پوشی کرد. وی افزود: “اصلاح علمی و تخصصی فرآیند عرضه و توزیع یک روش دستوری برای کنترل قیمت ها و جلوگیری از ظهور واسطه های مخرب و سایر مشکلات است.” جواب نمی دهد.

پورا براهیمی علاوه بر اصلاح روند تأمین و توزیع کالا ، تأکید کرد که نوع نظارت نیز باید از سنتی به قبلی تغییر یابد.

رئیس کمیته اقتصادی شورای ملی در مورد اصلاح نظام اتحادیه نیز گفت: “با وجود جلسات منظم ، هیچ پیشنهادی یا لایحه در این زمینه دریافت نکردیم ، اما به هر حال اصلاح قانون اتحادیه های صنفی را در دستور کار قرار دادیم. و ما تمام پیشنهادات را در این زمینه بررسی خواهیم کرد.

در پیوند ویدیویی به این برنامه ، محمدعلی اسفنانی ، معاون زندان دولت در پیوند ویدیویی با این برنامه گفت: “اگر توزیع کالا به درستی و به درستی انجام شود و فاصله تولید تا مصرف کاهش یابد یا فاصله واردات تا مصرف کاهش یابد ، بیشترین “مشکل حل خواهد شد.”

اسفنانی گفت شفافیت ضروری است. “در سطح کلان ، شفافیت واسطه های نامشخص و نامتعارف را از بین می برد.”

وی با بیان اینکه در بحث نظارت به وضوح اراده وجود دارد ، افزود: “قانون مصوب مجازات مربوط به گذشته است و برای بازدارندگی باید به روز شود.”

ابراهیم دورستی ، نایب رئیس اتاق بازرگانی اصناف نیز از اصناف و خرده فروشان حمایت می کند و می گوید: «این صنف بار اقتصادی و مشکلات زیادی را به دوش می کشد و ما نمی توانیم صنف را به تنهایی مقصر بدانیم. اغلب کاهش می یابد.

وی گفت اینها دلیل گرانی های صنف نبوده اند. “اکنون 70 تا 80٪ اقتصاد در دست دولت است. آیا تاکنون قیمت ها در آن منطقه افزایش یافته است؟”

دورستی همچنین گفت كه حراج ها و تخفیف های غیرواقعی هر دو جرم و كلاهبرداری است و در صورت برخورد قاطع و بازدارنده با مرتكبان ، مطمئناً مثر خواهد بود.

نایب رئیس اتاق بازرگانی اتحادیه های کارگری افزود: “قانون نظام صنفی باید بازنگری شود ، هرچه زودتر تجدید نظر شود بهتر است و تا 90٪ تخلفات قابل رفع است.”

مجید ارغنده پور سخنگوی آژانس حفاظت در مورد این برنامه با اشاره به تلاش های این آژانس برای نظارت هوشمند بر کالاها با استفاده از سیستم چامه تجارت گفت: آمار مربوط به گذشته است.

دکمه بازگشت به بالا