اجتماع

سلام هنری به مدافعان سلامت

موسسه صبا به مناسبت گرامیداشت روز پرستار و ارج نهادن به مقام والای سفیر سلامت با برپایی نمایشگاهی از آثار خوشنویسی “کاوه تیموری” پذیرای سیمرغان سپیدبال سلامت و پرستار عزیز است.

به گزارش گزارشگر یک، به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری صبا وابسته به فرهنگستان هنر، نمایشگاه «سلام بر پرستار سپید» عصر چهارشنبه (17 آذرماه 1400) ساعت 15 در خیال برپاست. گالری.

در این نمایشگاه 26 اثر خوشنویسی به خط نستاری به نمایش گذاشته شده است که همگی با مضمون شعر، فداکاری ها، ایثارها، عاطفه ها و حماسه های عاشقانه فرشتگان را در لباس سپید و نگهبانان سلامت به تصویر می کشند. پرستار در کشور

آثار به نمایش گذاشته شده حاصل فعالیت های این هنرمند در یک سال گذشته است. او افشین علا، عباس براتی پور، رضا اسماعیلی، زنده یاد محمدحسین بهجتی، زنده یاد دکتر. قطعات خط قاسم رسا، سعید بیابانکی، مصطفی محدثی، بابک نیک طلب، مهتضی الماسی، مور به صورت رشته ای نوشته می شود.

با ولادت حضرت زینب کبری (س) پرستار بزرگ کربلا و نمونه استقامت، «سلام پرستاران سفید» با همکاری سازمان نظام پرستاری کشور روی صحنه می رود.

کاوه تیموری جامعه شناس فرهنگی است و بیش از 35 سال است که به طور جدی به خوشنویسی می پردازد. وی تا کنون 15 نمایشگاه در داخل و خارج از کشور برگزار کرده و به تدریس، تحقیق و نگارش مقالات تخصصی مرتبط با موضوعات خوشنویسی و جامعه شناسی هنر نمونه ای از زحمات وی است.

همزمان با برپایی نمایشگاه، مجموعه نفیسی از آثار منتشر شده توسط معاون وزیر بهداشت و سازمان نظام پرستاری رونمایی می شود.
صبا با طنین و هنر ورق طلا پرستار سپیدبالان و نستعلیق ایرانی از 26 لغایت 31 آذرماه با حضور خوشنویسان کاوه تیموری و تمامی علاقمندان و بازدیدکنندگان مورد استقبال قرار می گیرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا