پیروزی یک‌نیمه‌ای ایران مقابل امارات

به گزارش خبرگزاری گزارشگر یک؛ تیم ملی ایران در آخرین بازی مرحله گروهی خود از ساعت ۱۸:۳۰ با مصاف امارات رفت و در نیمه اول موفق به کسب پیروزی یک بر صفر شد.

مهدی طارمی زننده تنها گل ایران در نیمه اول بود.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، صادق محرمی (۴۵- رامین رضاییان)، سامان قدوس، سعید عزت‌اللهی، مهدی قایدی، مهدی طارمی، علی قلی‌زاده و سردار آزمون.

ترکیب امارات: خالد عیسی، زاید سلطان، خالد الظنحانی، خالد الهاشمی، بدر ناصر، حارب عبدالله، طحنون الزعابی، عبدالله رمضان، ماجد راشد، علی صالح و یحیی الغسانی

داور: تانتاشف ایلگیز از ازبکستان

دقیقه ۱۸: ارسال توپ از نقطه کرنر با ضربه سر سردار آزمون همراه شد که توپ مهاجم ایران از بالای دروازه امارات به بیرون رفت.

دقیقه ۲۰: توپ سامان قدوس به دست بازیکن امارات برخورد کرد و بازیکنان ایران اعتقاد به پنالتی داشتند اما با تصمیم کمک داور و همچنین بازبینی تصاویر VAR ‌مشخص شد که قدوس در آفساید بوده است.

دقیقه ۲۴: پاس عمقی به مهدی طارمی رسید و مهاجم تیم ملی توپ را از بالای سر دروازه‌بان امارات به سمت دروازه فرستاد ولی در لحظه آخر مدافعان امارات توپ را دفع کردند.

دقیقه ۲۶:همکاری سردار آزمون و مهدی طارمی یکبار دیگر در خط حمله تیم ملی جواب داد و آزمون با پاسی زیبا توپ را از بالای سر مدافع امارات به طارمی رساند تا این بازیکن قفل دروازه امارات را باز کند و اولین گلش را در این تورنمنت به ثمر برساند.

دقیقه ۳۳: ارسال توپ از احسان حاج‌صفی با ضربه سر علی قلی‌زاده تبدیل به گل دوم ایران شد اما در بازبینی صحنه با VAR مشخص شد که قلی‌زاده در لحظه ارسال توپ در منقطه آفساید بوده است.

دقیقه ۴۱: صادق محرمی با تکل روی بازیکن امارات اولین کارت زرد بازی را به نام خود ثبت کرد.

دقیقه ۴۵: در ادامه مصدومیت‌های سریالی بازیکنان ایران، صادق محرمی به دلیل آسیب‌دیدگی شدید جای خود را به رامین رضاییان داد.

۲۵۸ ۲۵۸

دکمه بازگشت به بالا