ورزشی

ارتباط با اعضای مجمع در انتخاب رئیس فدراسیون اثرگذار است

گزارشگر یک / پاس فارس ، رئیس کمیسیون فوتبال استان فارس ، به عنوان یکی از اعضای کنگره انتخاباتی رئیس فدراسیون فوتبال ، تأکید کرد که ارتباط با اعضای کنگره منجر به درک بهتر نامزدها خواهد شد و این رابطه را در نظر گرفت. در انتخاب افراد بسیار موثر است.

قرار است جلسه عمومی انتخابات فدراسیون فوتبال برای انتخاب رئیس جدید و هیئت رئیسه روز یکشنبه 31 مارس برگزار شود که در آن سه نفر از استان پاس رای داده اند.

این بازیگر درباره انتخابات آینده به گزارشگر یک گفت: “تمام تلاش من این است که بتوانم به نامزدهای مفید برای فوتبال ما رأی دهم.” ما در حال بررسی برنامه های ارسال شده توسط نامزدها هستیم. این برنامه ممکن است تأییدیه اجرایی نداشته باشد. بنابراین ، علاوه بر برنامه ، باید رزومه داوطلب را نیز در نظر بگیرید و به نتیجه نهایی برسید.

به گزارش گزارشگر یک ، علی کریمی ، ستاره سابق فوتبال ایران نیز یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال است ، اما برخی از کارشناسان می گویند او لابی نمی کند و با اعضای پارلمان ارتباط قوی دارد.

این بازیگر گفت: “من فکر می کنم آقای کریمی فرد خوب و قابل احترامی است اما چه بخواهیم و چه نخواهیم فکر می کنم باید در چنین انتخاباتی یک سری ارتباطات برقرار شود.” انتظار لابی غیرممکن است.

رئیس هیئت فوتبال فارس افزود: “آقای کریمی مردی بزرگ و با کفایت است ، اما او هرگز با اعضای کنگره ارتباطی نداشته و از نظر من این یکی از مشکلات وی است.” اگر با اعضا ارتباط برقرار کنید ، احتمال انتخاب شدن زیاد است.

بازیگری در پاسخ به این سوال که آیا یک فرد سالم مانند علی کریمی برای رأی دادن به او در چنین انتخاباتی کافی است؟ وی گفت: “سلامت شخصی مطمئناً مهم است و من در سلامتی آقای کریمی شک ندارم.” با این حال ، همه نامزدها باید در مورد برنامه های خود برای تیم ملی ، آنچه می خواهند در زمینه روابط بین الملل و همچنین در زمینه استعدادیابی ، باشگاه ، امور هیئت مدیره و سایر موارد انجام دهند ، بگویند و صحبت کنند آنچه او می خواهد بگوید. آقای. کریمی از هر نظر رزومه کاملی دارد اما باید می آمد و برنامه های خود را اعلام می کرد.

اشاره کرد. اگر می خواهید بدون تعارف صحبت کنید ، باید بگویید که کریمی چنین سابقه مدیریتی ندارد ، اما می تواند در مورد آن صحبت کند. شاید او مدیر خوبی در ذهن داشته باشد که بخواهد از آن به عنوان مشاور یا سمت مدیریتی استفاده کند.

رئیس هیئت فوتبال فارس گفت: “ما که می خواهیم رأی بدهیم باید از این موضوعات آگاه باشیم.” آره. مواردی مانند اداره یک لیگ فوتبال را نمی توان به تنهایی انجام داد ، قطعاً این یک تلاش مشترک است. اینکه آقای کریمی در مورد این موضوعات صحبت نکرد خیلی حرفه ای نبود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا