اجتماع

بعد از سفر ۱۴ روز مراوده نکنید

اگر بعد از بازگشت از سفر ، به مدت 14 روز با محدود کردن تعاملات اجتماعی ، یک اپراتور تلفن همراه هستید ، افراد آسیب پذیر را آلوده نکنید.

به گزارش گزارشگر یک ، این توصیه وزارت میراث فرهنگی گردشگری و جهانگردی به مسافرانی است که علی رغم شیوع ویروس تاج ، هنوز هم نمی توانند از سفر خودداری کنند.

وزارت بهداشت هنوز هم از مردم می خواهد كه به طور غیر ضروری سفر نكنند ، اما هیچ برنامه ای برای محدود كردن یا كنترل سفرها وجود ندارد. به گفته مدیر دبیرخانه بزرگراه های مازندران ، در تعطیلات عید سعید فطر 12 میلیون تردد در این جاده محلی به ثبت رسیده است ، کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6.5٪ و نسبت به مدت مشابه ویروس کرونا ویروس. در استان کورزان رضوی ، معبد امام رضا در ایام تعطیلات عید سعید فطر بسته شد ، اما طبق گفته فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی محلی ، ترافیک جاده ای 15 درصد افزایش یافته است. از هم اکنون ، من نمی دانم که پس از ترک پست ، باید چه کار کند.

“تعطیل کنندگان در بازگشت به کورترونا به مناطق زرد و سفید دو روز پس از پایان تعطیلات عید سعید فطر گفتند:” تهران یک افزایش نسبتاً 305٪ در قربانیان تاج است. ” طبق آمار وزارت بهداشت ، طی روزهای گذشته روند نزولی مشاهده نشده است و روزانه حدود 2 هزار نفر مبتلا به Quaid-19 تشخیص داده می شوند.

اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی به مسافران توصیه می کند: پس از بازگشت از سفر ، تعامل های اجتماعی (خصوصاً احزاب) را به مدت 14 روز محدود کنید تا در صورت عدم علامت ، افراد آسیب پذیر را آلوده نکنند. پروتکل ورود به خانه نیز باید رعایت شود و کلیه وسایل و تجهیزات وارد خانه باید طبق پروتکل بهداشتی ضد عفونی شوند.

عنوان “آموزش عمومی در سفر کرونا” با همکاری مخزن سینک گردشگری در دفتر تحقیقات آموزش گردشگری ، اقدامات انجام شده قبل ، حین و بعد از سفر به کرونا را به یاد می آورد. اقداماتی مانند پوشیدن ماسک ، ضد عفونی کننده ، دستکش بهداشتی ، بازدید و به حداقل رساندن بازدید از اماکن عمومی از جمله رستوران ها و پمپ بنزین ها و استفاده از هتل های دارای کد بهداشتی و مجتمع های رفاهی.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا