عمومی

حضرت خدیجه(س) الگوی نوینی از زن و خانواده بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حوزه های علمیه ، آیت الله علیرضا اعرافی در همایشی به افتخار بانوان بزرگوار که در سالن فرمانداری کرامات استانداری قم برگزار شد ، گفت:پ) به عبارت دیگر ، انحراف از تمام الوهیت و ارزشهای انسانی در این دوره وجود دارد. حنفاء آنها شناخته شده بودند و در این گرداب آلودگی غرق نبودند ، که در میان آنها احساس انجام تحقق مأموریت خود را داشتند.

وی افزود: حضرت خدیجه (س) او یکی از کسانی بود که روی موج آلودگی ایستاد. چنین شخصی باید یک لایه عمیق معرفتی داشته باشد. حضرت خدیجه برای دیدن عمق آن ، همه این لایه ها را پشت سر گذاشت. در بین حنفای عصر جاهلیت مثل خورشید کدیه ممکن است درخشش. دانش او این است که به او اجازه بوی ماموریت بدهد. این نگاه عمیق در صدد فراتر رفتن از لایه های تاریخ است. ممکن است ببین و عطر ماموریت را استنشاق کنید.

اعضای بهترین جامعه الهیات شینسگا ادامه دادند: “این یک تحلیل عمیق و دانش عمیق است که با کمک جهان و پادشاهی نامرئی نسیم جدیدی در قلمرو جهان و املاک پادشاهی در حال دمیدن است.” حضرت خدیجه در موقعیت بالایی معرفت شناختی قرار داشت و هیچ کس در این مقام نبود. این قدرت برای عمق جهل کشنده است. اوه در تاریخ شرح داده شده است.

فرمود: خدیجه (س) حلقه گذار از جهل به تمدن مدرن است. شخصی که خودش عنصر گذار از آن دوران به معاد است. خدیجه یک عنصر منفعل نیست. این یک عنصر فعال برای انتقال از تاریکی به نور ، آلودگی به پاکیزگی و پیوند است.

آیت الله عرفی گفت: این یک الگوی متفاوت و ایده آل است. خانه ای که با خصوصیات سنتی زمان خود هضم نشده است. خانه ای که ویژگی های مقدس جدید در آن ساخته شده است. ثروت و خرد ، دانش ، جهاد و مقاومت الگویی است که برای این بانوی بزرگ اسلام ظاهر شد ، که بسیار مهم است.

“داشتن ثروت کامل نیست ، اما کمکی برای ثروت با دانش ، دانش ، مقاومت و جهاد وجود دارد.” کادیه کبرا (س) در سخت ترین شرایط ، او همه این ارزش ها را جمع آوری کرد. طبیعت ثروت ، تنهایی و فاصله از دانش آسمانی را به ارمغان می آورد. این تضادها در این زن جمع می شود و جمع ویژگی های ناهمگن ثروت ، جایگاه و وضعیت با شجاعت ، بینش و خرد ، مجموع دشواری هایی است که در شخصیت این زن بزرگ نشان داده می شود.

رئیس حوزه علمیه گفت: به روزهای حساس و سرنوشت ساز انقلاب نگاه کنید و می فهمید که پس از انقلاب مردم بصیر و دانش و دانش ایران اسلامی بویژه شهر مقدس قم همیشه در صحنه بوده اند که افتخارآفرینی کنند.

وی در ادامه گفت: ما باید از مردم مفتخر و هواداران قم تشکر کنیم. اوه این امر باید ادامه یابد و این روزهای همدلی جامعه نیکوکار اهداکننده باید انسجام بیشتری داشته باشد.

دکمه بازگشت به بالا