عمومی

رواج جراحی‌های زیبایی با شیوع کرونا

شیوع جراحی پلاستیک با بیماری کرونر قلب

او در حالی که چشمهای آینه به او می افتد از روی صورتش می خندد. مادر مقتول برای حل قند در قلب خود به خیریه خود می رود. او زمان زیادی برای استراحت دارد و به سرعت از جراحی بهبود می یابد. کرونا بهترین فرصت را برای خلق چهره مورد علاقه خود به او داد.

به گزارش گزارشگر یک روزنامه های ایران وی علاوه بر این نوشت: ابتدا ابروها و سپس بینی خود را میکرو تراشه می کند. همچنین گونه ها و لب های خود را ژل زد. او ماهها از راه دور کار می کرد و بیشتر از هر زمان دیگری وقت می گذراند. با این حال ، او می گوید که بسیاری از افراد از اینکه در این شرایط جراحی پلاستیک کرده اند متعجب هستند. او ادعا می کند که 28 ساله است و در این گزارش از او نام نمی برد زیرا حتی دوستانش هم نمی دانند او اکنون چه کاری انجام داده است.
-اما بالاخره دوستان چهره شما را می بینند.
-احتمالاً کرونا اکنون ادامه خواهد یافت. ماسک ها نیز کمک می کنند. سرانجام ، آنها فردی را قضاوت می کنند و می گویند در این شرایط چه اتفاقی افتاده است.
-آیا از تاج نمی ترسید؟
-من کمی ترسیدم ، اما دکتر مطمئن بود که همه کارها در شرایط بسیار خوب و تمیز انجام شده و مشکلی پیش نخواهد آمد. من در کلینیک جراحی کردم و خدا را شکر می کنم که مشکلی نداشت و قبل از جراحی نیز آزمایش کرونا را انجام دادم.
برخی اخبار از سراسر جهان از افزایش جراحی پلاستیک در دوره تاج خبر می دهند. گزارش شده است که جراحی پلاستیک در کلینیک های زیبایی در ایالات متحده ، ژاپن ، کره و استرالیا در زمان ویروس کرونا افزایش یافته است. برخی فکر می کنند اوقات فراغت بیشتری را در دوران ویروس کرونا می گذرانند و پس از جراحی ، افراد می توانند صورت خود را پشت ماسک پنهان کنند. از طرف دیگر ، مردم تصور می کنند که چت ویدئویی به طور مداوم رو در رو و استفاده بیش از حد از نرم افزار بر روی گرایش این مشکل تأثیر گذاشته است. اما در ایران چه اتفاقی افتاد؟ آیا تا به حال کسی را در اطراف خود دیده اید که در هنگام شیوع ویروس کرونا جراحی پلاستیک کرده باشد؟ کارشناسان در این باره چه می گویند؟
“غیرممکن است که هر وقت دعوایم را با شخصی گفتگو می کنم ذکر نکنم. شب گذشته دوستم پیشانی من را بوتاکس کرد و خطوط خنده اش را ترک کرد ، چین و چروک های زیادی وجود دارد. او فقط گفت چقدر چاق هستی. راستش این گفتگو هر وقت به خودم نگاه می کنم ، می فهمم که چقدر سر و صورتم خراب است ، بنابراین اغلب از تماس های ویدئویی اجتناب می کنم: “من نمی خواهم بینی بزرگم در این تصویر بزرگتر به نظر برسد.” نازنین به طور مداوم این نظرات را می شنود. به تدریج شما را دعوت به ملاقات با پزشک بوتاکس می کنند.
“من در کرونا جراحی پلاستیک کردم.” ونوس خود را معرفی کرد و خندید ، “من در این دوره بینایی خود را تمرین کردم. در ابتدا از کرونا می ترسیدم. اما صادقانه بگویم ، همه چیز خیلی سریع و غیر منتظره اتفاق افتاد. این بدان معناست که من به دکتر رفتم و مشاوره گرفتم. سپس بعد از 5 ماه قرار ملاقات گذاشت ، یک هفته بعد آنها تماس گرفتند و گفتند که این کار لغو شده است و من مجبور شدم زودتر عمل کنم. استفاده از ماسک بسیار آزار دهنده بود ، اما من کار پیدا کردم و چند ماهی است که از خانه خارج نشده ام ، واقعاً خیلی دور بودم و اینکه می توانم از این فرصت برای بهبودی استفاده کنم ، در تصمیم گیری من تأثیر زیادی گذاشت. من آن را دریافت نکردم ، به این معنی که دکتر اصلاً آن را درخواست نکرده است. “
سارا 34 ساله در اکتبر سال جاری تحت عمل جراحی ابدومینوپلاستی قرار گرفت. در یک کلینیک زیبایی در شمال تهران. وقتی از او س askedال شد که چرا این دوره را برای جراحی انتخاب کرده است ، وی به صراحت درباره سلامت مرکز جراحی صحبت کرد. “3 جراح عالی در این مرکز وجود دارد. اتاق خصوصی بود و من پروتکل را دنبال کردم. من چربی شکم را برداشتم. من یک خانم خانه دار هستم و متوجه شدم که در این مدت افراد کمتری به خانه می روند و من بیشترین شانس را برای داشتن دوره نقاهت دارم. در این مدت هیچ کس با گل و شیرینی به دیدن من نیامد. من دو فرزند کوچک دارم و می دانستم که بهترین زمان است ، گرچه خطرناک است. در این مدت تمرین جدید نیز ارزان تر بود. مشکلی پیش نیامد. “
طاهره در مورد اینکه چرا کرونا را برای جراحی زیبایی بینی و گونه انتخاب کرده است ، گفت: “من قبلاً به پزشکان زیادی مراجعه کردم ، اما تا ژوئن که به دلیل تاج آن را لغو کردم ، تاج آن کاهش یافته بود و تصمیم گرفتم که تحت عمل جراحی قرار بگیرم. به دلیل اضطراب کرونا تمایل بیشتری به مراجعه به مطب برای یافتن یک دکتر خوب و گرم کردن سرم داشتم ، دو ماسک به صورت خود گذاشتم و آنها را تماشا کردم تا مطمئن شوم مشکلی نخواهند داشت و سپس گونه ای ایجاد کردم ، بنابراین عادت داشتم بینی خود را مرتب کنم. دیدم که مدت زمان طولانی طول کشید و ضربه زد. در دفتر توپ ساختم ، “در این مدت در کرونا احساس بهتری دارم.
دکتر کمال فروتن ، جراح پلاستیک نمی تواند بگوید که جراحی پلاستیک در طی ویروس کرونا رشد کرده است و در حالی که برخی افراد این جراحی ها را انجام داده اند ، اما به طور کلی می گویند تعداد این جراحی ها نسبت به قبل کاهش یافته است. . برخی از بیماران بیشتر علاقه مند به جراحی پلاستیک هستند زیرا در خانه می مانند و از اوقات فراغت خود لذت می برند اما امکانات کافی برای این جراحی ها وجود ندارد. من می گویم هیچ تضمینی وجود ندارد که همه بیمارانی که خواهان چنین جراحی هستند ، به بیماری عروق کرونا مبتلا نخواهند شد. ممکن است ویروس کرونا نباشد ، اما به این دلیل است که ناقل بیماری است. این امر باعث کاهش زمان جراحی های زیبایی طولانی مدت می شود و بیشتر جراحی های وقت گیر انجام می شود. “طی یک ماه و نیم گذشته ، جراحی زیبایی بینی افزایش یافته است ، اما از دست دادن پستان و شکم کاهش یافته است.”
وی به همه توصیه می کند هنگام شیوع تاج از عمل جراحی پلاستیک خودداری کنند. “من در این دوره به هیچ وجه جراحی را توصیه نمی كنم. حداقل 10 تا 20 پرسنل بیمارستان ، پرستاران و پزشكان درگیر عمل هستند و یكی ممكن است ناقل باشد. همچنین جراحی كه بیش از یك ساعت و نیم تا دو ساعت طول بكشد مقاومت بدن است. و بیمار در این شرایط دچار ضایعات می شود و ویروس به راحتی کار می کند. ”جراحی زیبایی در این دوره توصیه نمی شود ، مگر اینکه بیمار اصرار داشته باشد که مطابق میل خود عمل جراحی انجام دهد ، اما به بیماری عروق کرونا مبتلا نخواهد شد. هیچ تضمینی وجود نخواهد داشت. “
مزدک دانشور ، یک انسان شناس پزشکی ، به طور کلی از جراحی پلاستیک یاد می کند و تأکید می کند که در این مدت هیچ اطلاعی از افزایش یا کاهش این جراحی ها وجود ندارد. “جراحی پلاستیک یکی از مشکلاتی است که امروزه جهان پزشکی با آن روبرو است. قبل از جراحی پلاستیک امروز ، پزشکی سعی در پاسخگویی به مشکلات بهداشتی مردم داشت. اما با ورود سرمایه به دارو ، این رشته علوم نیز هرچه بیشتر پول جمع می کند. و دیگر بیماری ها و مشکلات را هدف قرار نمی دهد ، بلکه تقاضای القایی ایجاد می کند. “تقاضای القا شده به این معنی نیست که تقاضا به صورت خود به خود وجود دارد ، بلکه با تشویق یا ایجاد فضاها و مناطقی خاص است که مردم به سمت آن حرکت می کنند. به معنای.”
به گفته وی ، آرایشگر دیگر علاقه زیادی به سوختگی ، اختلالات و سندرم های مادرزادی ندارد اما چین و چروک هایی در صورت ، چربی شکم یا بینی وجود دارد. پیری ، بینی طبیعی و مقدار کمی چربی در اطراف شکم غیر قابل قبول یا غیرقابل قبول است و باید سریعاً رفع شود. نکته دیگر این است که در یک جامعه نابرابر ، جراحی های پلاستیک بیشتر است. نابرابری باعث احساس اضطراب و بی اعتمادی در افراد می شود. آنها احساس می کنند که به اندازه کافی زیبا نیستند ، جوان و جذاب نیستند و با کمک جراحی پلاستیک باید در رقابت نفسگیر با همسالان خود جایی برای خود پیدا کنند. هرچه جامعه ناپایدارتر درباره آینده ، شغل و وضعیت عاطفی باشد ، افراد بیشتری تحت عمل جراحی پلاستیک قرار می گیرند.
این روزها افراد زیادی از مراجعه به بیمارستان ها و مراکز درمانی برای معالجه ضروری خودداری می کنند ، اما برخی این دوره را فرصت خوبی برای کارهای عقب مانده می دانند. در پایان ، کرونا بسیاری از افراد را مجبور به تصمیم گیری جدید در مورد چهره و بدن خود کرد.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا