اقتصادی

چاپ مستقیم روی مواد غذایی با دستگاه ایران‌ساخت

توسعه فناوری های دیجیتال در کشور چاپ روی مواد غذایی را دا و استفاده مستقیم جوهرهای مستقی.

به گزارش گزارشگر یک، این شیوه نیاز به استفاده از کاغذ خوراکی را دارد که روش مرسوم حاضر استار زوآک مده از کاغذ خوراکی شیوه نیاز به استفاده از ازجمله ویژگی های این محصول، کارتریج قابل شارژ و هد قابل شستوشوی آن است. این باعث می‌شود تا کیفیت سطح نهایی کار در این چاپگرها، با کیفیت قابل‌قبولی باشد

مهم‌ترین عامل در کیفیت، فاصله چاپ است که نباید از سطح، زیاد یا کم فاصله بگیرد چرا که خطای یک میلیونی باعث خراب شدن روند چاپ می شود. دقت در بالای این محصول ایران باعث می‌شود تا محصول نهایی، با کیفیت بالا و گفته‌هایی که شر کوکی باشد، باید بر این محصول ایران توجه شود تا محصول نهایی شود.

این چاپگر به صورت مستقیم تصویر یا نوشته را بر روی سطح مواد غذایی گوناگون مانند کیک، خامه، فوندانت، ماکارونی، بیسکوئیت، نان، شکلات، نوقا، آبنبات و خمیر شکر صرف نظر از ارتفاع و شکل هندسی آن چاپ می کند.

چاپگر مواد غذایی، مشابه داخلی بدون و از نظر فنی، رقابت با نمونه های مشابه. قیمتی که نمونه مشابه خارجی این محصول، 5 هزار دلار است که محصول ایرانی، حدود یک سوم این میزان قیمت دارد و از خدمات پس از فروش نیز برخوردار است.

به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، این دستگاه که تنها 67 وزن وزن دارد، از قابلیت اتصال به شبکه داخلی و شبکه وایفای است و در عین حال پشتیبانی از اپلیکیشن های موبایل، به واسطه منوی فارسی خود، از استفاده آسانی از آن است. این محصول هماکنون علاوه بر پوشش بازار داخل، به همسایه نیز صادر می‌شود.

طرح چاپ مواد غذایی، با دریافت تصویب مصوبات نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در قالب طرح های فناورانه حوزه چاپ مورد حمایت قرار گرفته است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا