فرهنگی

یک میزگرد انتخاباتی همزمان در رادیو و کلاب‌هاوس

میزگرد “سکوی مجازی و انتخابات 1400” همزمان در چت رادیویی و برنامه “انعکاس” شبکه Virtual Clubhouse برگزار شد.

به گزارش گزارشگر یک ، با توجه به استفاده گسترده از شبکه های اجتماعی کلوب هاوس در سراسر کشور طی چند روز گذشته ، برنامه “تأمل” بر جهت و تأثیر این نرم افزار کاربردی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 متمرکز شد.

برنامه رادیویی رفلکس تولید شده توسط فرهاد دهنوی عصر چهارشنبه (7 آوریل) به موضوع “سکوهای مجازی و 1400 انتخابات” اختصاص داشت. در این مصاحبه فرید مدرسی (گزارشگر و فعال سیاسی) ، سید محمود رضوی (مشاور رئیس شورای اسلامی) ، جواد جاویدنیا (وزیر اسبق فضای مجازی) و امیر ابراهیم رسولی (مدیر اجرایی فرهنگ امروز) زندگی می کردند.

در برنامه تأمل این هفته علاوه بر حضور کارشناسان در استودیوی رادیو گفتگو ، کارشناسان و کارشناسان حوزه رسانه و سیاست از جمله احسان رستگار ، وحید ایمانی ، پیام برازجانی ، سعید آجرلو و شهاب دارابیان در رادیو صحبت کردند. خانه باشگاه در مورد تأثیر و آینده صحبت کرد.

این اولین بار است که یک برنامه رادیویی به صورت زنده از شبکه اجتماعی کلابهاوس پخش می شود و انتظار می رود ادامه یابد. طبیعتاً بدون حل مشکلات رادیو و برخورد تخصصی با فضای مجازی ، امکانات این بستر می تواند مناطق تاریک و تاریک فضای مجازی را برای مخاطبان روشن تر کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا