اجتماع

اخذ مجوز جذب ۱۲ هزار نیروی انسانی در آموزش و پرورش استثنایی کشور

گزارشگر یک / مرکزی رئیس م institutionsسسات آموزشی برجسته کشور گفت: “مجموعه آموزشی با کیفیت عالی کشور 12000 نفر فاقد اعتبار است و مجوزهای لازم را برای جذب این نیروها دریافت کرده است.”

سید جواد حسینی روز چهارشنبه 8 بهمن در جلسه ویژه شورای آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار داشت: اعتبارات آموزش استثنایی در سال 1998 بالغ بر 140 میلیارد بود که امسال به 180 میلیارد رسید و در همان سال مذاکره شد. با شورای اسلامی 250 میلیارد تومان به این رقم اضافه شده است.

وی افزود: هر 5000 دانش آموز برجسته در سراسر کشور به یک مرکز یادگیری ویژه نیاز دارند و در حال حاضر 15 مرکز در استان مرکزی وجود دارد و به طور استاندارد 14 مرکز دیگر باید در این ایالت نصب شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تأکید بر انقلاب اسلامی بیش از هر عنصر فرهنگی مهم است ، گفت: یکی از ویژگیهای مهم نظام آموزش ویژه ایجاد و گسترش عدالت آموزشی و اجتماعی است. آموزش ساده ترین راه برای تحرک اجتماعی و کاهش بی عدالتی است.

حسینی گفت: “در كل 24 مدرسه در كره وجود دارد كه خدمات آموزشی متنوعی را ارائه می دهند ، اما همه این مدارس باید در جهت تبدیل شدن به یك مدرسه و یك مدرسه باشند تا همه دانش آموزان را تحت پوشش قرار دهد. این مهم است. “شما باید تحصیلات داشته باشید.

وی با اشاره به نابرابری دیجیتال گفت: “این نیز یک مشکل است.” آموزش و پرورش در کرونا بهترین پاسخ را داد ، با 70 درصد دانش آموزان (بیش از 10 میلیون نفر) از این شبکه بهره مند شدند.

رئیس م institutionsسسات آموزشی پیشرو کشور افزود: 30٪ از 3000 دانش آموز آن یا 30٪ فاقد تجهیزات آموزشی هوشمند هستند و حدود 2000 نفر به ندرت از این تجهیزات استفاده می کنند که می تواند کیفیت آموزش را کاهش دهد. در این شرایط ، اگر دانش آموز این تجهیزات را نداشته باشد ، مثل این است که مدرسه ای ندارد.

حسینی افزود: “در این راستا ، من موظف شده ام این تجهیزات آموزشی را در اختیار این دانش آموزان قرار دهم. تاکنون بیش از 170،000 تلفن همراه و تبلت حمل و بیش از 1.5 میلیون نفر نیز تهیه شده است.”

وی گفت: استاندار استان مرکزی نیمی از اعتبار خرید تجهیزات آموزشی هوشمند دانش آموزان ضعیف استان مرکزی را تأمین می کند و زمین شش مدرسه استثنایی مورد نیاز استان مرکزی و هزینه حمل و نقل دانش آموزان استثنایی را تأمین می کند. تصمیم گرفتم نیمی را بپردازم. تأکید این استان توسط استاندار.

“طبق برنامه زمین ، 210 مدرسه عالی برای رسیدن به سطح فضای آموزشی ملی مورد نیاز است. تاکنون 130 مدرسه ساماندهی و افتتاح شده اند و شش مدرسه باید ساخته شود. ایالت مرکزی: تأمین زمین فرمانداری ، شش مدرسه مورد نیاز ایالت مرکزی با اهدا کنندگان و بودجه سازمان آموزش و پرورش استثنایی ساخته می شود. یکی از این مدارس باید ظرف یک ماه آینده بررسی شود.

حسینی گفت: “در منطقه ماکازی سالن های ورزشی ویژه دانش آموزان برجسته وجود دارد ، اما دانش آموزان استثنایی باید از نظر جسمی بیش از حد متوسط ​​دانش آموزان مدرسه ارائه دهند. از این نظر شش ورزشگاه 200 متر در شش مدرسه وجود دارد.” فضا ایجاد می شود.

وی گفت: 2628 تجهیزات آموزشی این ایالت برای تبدیل دانش آموزان از منابع انسانی به سرمایه انسانی به بیش از 12 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

حسینی ادامه داد: به زودی یکی از مراکز برجسته منطقه مرکز جامع آموزش مجازی خواهد بود.

وی گفت: جابجایی دانشجویان برجسته یکی از نیازهای اساسی این دانشجویان است. در استان مرکزی ، نیمی از حمل و نقل دانش آموزان استثنایی از طریق آموزش عالی تأمین می شود و هزینه های باقیمانده به منابع محلی نیاز دارد.

رئیس سازمان آموزش ویژه ملی گفت: دو مرکز برای موضوعات یادگیری ویژه و یک مرکز جامع خدمات مشاوره ای ، توان بخشی و راهنمایی برای خانواده های دانش آموزان ممتاز در ایالت مرکزی افتتاح می شود: استودیوی ایجاد محتوای الکترونیکی و پایگاه ارزیابی دائمی در استان مرکزی نیز امروز افتتاح می شود.

وی افزود که تا پایان امسال دو مرکز اختلالات ویژه یادگیری و یک مرکز مشاوره دیگر در ایالت مرکزی تأسیس می شود.

240،000 دانش آموز در استان مرکزی

به گزارش گزارشگر یک ، بهرام حسین آبادی ، افسر آموزش دولتی ، در جلسه ای گفت: “ایالت مرکزی 240،000 دانش آموز و 16،000 کارمند دارد. با وجود وضعیت جدی در سیستم آموزش و پرورش ، استان مرکزی مانند سایر ایالت ها هیچ شکافی در آموزش و پرورش ندارد.

86٪ دانشجویان برجسته از Happy Network بهره مند می شوند.

رئیس اداره آموزش ویژه استان مرکزی نیز 1132 دانش آموز ویژه در استان مرکزی دارد که 807 نفر پسر و بقیه دختر هستند و 396 نیروی انسانی در این مجموعه مشغول خدمت هستند.

محمود عسگری گفت: این ایالت دارای 11 مرکز یادگیری ویژه دولتی و 4 مرکز خصوصی ، یک مرکز مشاوره و اطلاع رسانی برای خانواده های دارای فرزند معلول ، یک سالن ورزشی ، 2 استخر آب درمانی و 6 سالن ورزشی است که توسط گروه هدف استفاده می شود. من این کار را انجام می دهم.

وی گفت: 100٪ مدیران و مربیان ، 86٪ دانش آموزان از این فضا برای بهره مندی از شبکه ای شاد استفاده می کنند و 164 دانش آموز تلفن هوشمند ندارند. در همین راستا تاکنون 71 تبلت و تلفن اهدا شده است.

به گزارش گزارشگر یک ، در میان روسای برجسته آموزش و پرورش اراک ، دو مرکز برای مسائل ویژه یادگیری در مناطق 1 و 2 وجود داشت ، یک مرکز سنجش حرفه ای ، یک مرکز مشاوره توانبخشی و جامع برای دانش آموزان با نیازهای ویژه و یک استودیوی تولید محتوا. در اراک افتتاح شد.

بودجه این پروژه ها از 50٪ منابع محلی و بقیه در سطح ملی تأمین می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا