فرهنگی

بازیگر «گاندو»: مردم می پرسند چگونه می توان مامور امنیتی شد!

پندار اکبری بازیگر گاندو گفت: “فصل دوم سریال بسیار دشوارتر از فصل اول بود. ما با چالش های جدیدی روبرو بودیم و سکانس کاری از روز اول فیلمبرداری تا روز آخر. به جرات می توانم بگویم سرگرم کننده تر از فصل 1..

به گزارش گزارشگر یک ، اکبری همچنین درباره تجربه خود در ایفای نقش در سریال ‘گاندو’ و تفاوت فصل اول و دوم این سریال صحبت کرد. آنها از آن به عنوان فرصتی برای تولید سریال و فصل 2 استقبال کردند و تیم سازنده گاندو فرصتی برای ارائه اثری بسیار بهتر از فصل 1 بود. داستان بیشتر التهاب آمیز بود و همین اتفاق در طول اجرا برای او رخ داد. متشکرم. در 13 قسمت اول ، فضای داستان و اکشن سریال مورد استقبال قرار گرفت و بینندگان بیشتری به دست آورد.

گاندو حاشیه ساز حاشیه ساز را گرفت

چرا سریال “گاندو” اینقدر مورد غفلت واقع شده است؟ وی گفت: الفاظ و مثالهای فاش شده در مجموعه “گاندو” مورد پسند بسیاری نبود. کسانی که با پنهان کردن چهره خود در پشت فضای اجتماعی سوزان و جاهای خالی طی چند سال گذشته زندگی می کردند ، اکنون از طریق پخش “گاندو” مشخص شده اند.
وی گفت: “از کسی نام برده نشده و ممکن است نامی نیز برده نشده باشد ، اما من کاملاً آگاه هستم ، قضاوت کرده و متوجه شده ام که مردم از آنها پشت می کنند و به آنها خدمت نمی کنند.” دیده می شود که ‘گاندو’ اولین قدم را برداشت و به یک مدل و منبع کپی برای سریال های امروز تبدیل شد.

سریال های امنیتی نیاز به پشتیبانی دارند

بازیگران سریال «گاندو» موقعیت سریال های امنیتی در ایران را تشریح کردند. ایجاد چنین سریالی نیاز به پشتیبانی دارد. از سازمان های سیاسی و دولتی گرفته تا حمایت خود رادیو. بسیاری از گروه ها بعضی اوقات نمی توانند برای ساخت سریال پلیس ماشین پلیس تهیه کنند ، چه رسد به اینکه بخواهند یک سریال خاص برای ساخت سریال امنیتی ایجاد کنند.
علاوه بر این ، ایجاد چنین مجموعه ای مستلزم دانش و درک ویژه کارگردان از این فضا است. به نوعی ، اقدام مستلزم خون نویسندگان و کارگردانان است. جدا از حضور مشاورانی که از این فضا آگاهی کامل دارند ، خالق کار نیز باید این فضا را درک کند. این روزها ایجاد یک سریال امنیتی بسیار نادر است ، اما یک ضرورت است. هر کشوری با ایجاد سریال های امنیتی خود اقتدار خود را نشان می دهد و ما به راحتی این سالها را پشت سر گذاشتیم.
وی تأکید کرد که ادامه تولید این سریال ها مناسب است و باید تحت نظارت کیفیت در سطح بالایی تولید شود. این به این دلیل است که متأسفانه سریال ها چندین بار ایجاد می شوند و کیفیت آنها به دلیل ناآگاهی و کمبود امکانات افت می کند. حجم کار بسیار کم است.

هیچ تفاوتی بین نقش های مثبت و منفی وجود ندارد.

اکبری سپس به این س answersال پاسخ می دهد که آیا نقش مأمور امنیتی جذابتر است یا نقش جاسوس جذاب تر است؟ او گفت: “هر دو نقش ویژگی ها و چالش های منحصر به فرد خود را دارند و بازی در هر دو نقش می تواند جذاب باشد.” اما ، به نظر من ، پرداخت نقش برای نقش مهمتر از هر چیز دیگری است. شخصیت ها وارد عمل می شوند و از بیوگرافی خود برای ایجاد داستانی روان استفاده می کنند. این همان چیزی است که نقش را در ذهن مخاطب ماندگار می کند. مثبت یا منفی مهم نیست. آنچه اهمیت دارد این است که شما در آن نقش چه کار می کنید و حضور شما در آن نقش نقش تأثیرگذار خود را دارد.
گاندو بازیگر در سخنان خود افزود: چالش باعث جذابیت نقش می شود. حالا ، من می خواهم ادامه وجود یک بازیگر باشد ، یک لحظه در سریال ، نقشی که نباید اتفاق می افتاد ، سکانسی که در آن سریال اصلا دیده نمی شود و فقط یک وجود فیزیکی است که ممکن است بیش از حد مثر باشد. به همان ترتیب که هرگز فراموش نمی کنید فراموش نکنید چرا؟ زیرا آنها هزینه آن را پرداختند و فکر کردند و آن را به درستی اجرا کردند.

افرادی که می خواهند پس از تماشای “گاندو” بادیگارد شوند!

وی در مورد ارتباط بین مخاطب و نقش او گفت: “من هرگز زندگی خصوصی شخصیت های تیم عملیات گاندو را در گاندو ندیده ام.” ما از خصوصیات اخلاقی و رفتاری آنها چیزی نمی گیریم زیرا حال و هوای داستان مانع از این اتفاق می شود و می تواند بر ریتم داستان تأثیر بگذارد. این کار را برای ما دشوار کرد زیرا ما در مورد شخصیت و نقشی که ایفا می کرد همدیگر را نمی شناختیم و همیشه فقط یک بعد از زندگی آنها در تصویر وجود دارد. بنابراین ما سعی کردیم خود را وارد فضایی کنیم که بیننده می تواند به آن باور داشته باشد. ارتباط بین گروه ما ، شوخی و خنده با اثر می تواند این روابط و دوستی ها را تقویت کند و البته تحت نظارت شخصی افشار (کارگردان) ، این روابط از چارچوب خود عبور نکرده و در شکل مناسب قرار دارند. از طریق این ، تماشاگران با هر شخصیت تیم عملیات ارتباط برقرار کردند. باور کنید یا نه ، برخی از نظرات و پیام های من درباره این است که چگونه و کجا می توانیم محافظ امنیت باشیم!

اکبری در ادامه به س questionsالاتی که درباره سریال “گاندو” بیشتر از او می پرسند پاسخ می دهد. از قسمت اول ، همه نگران شهادت یکی از این افراد در تیم هستند. و از چه برنامه ای برای باز کردن درب استفاده می کنم؟

بازیگر سریال “گاندو” گفت که در آینده سریال بسیار هیجان انگیزتر خواهد شد و “گاندو” بیش از حد انتظار جذاب و تماشایی خواهد بود. پر از اتفاقات ، پر از هیجان و حوادث غیر منتظره. امیدوارم همه آن را ببینند و دوست داشته باشند و تلاش مردم بی نتیجه نباشد.

اگر “گاندو” ادامه پیدا کند ، دوست دارید آنجا باشید؟ اکبری در پایان به این سال پاسخ داد: این به شرایط مختلفی بستگی دارد. ‘گاندو’ خاطرات خوبی دارد که هرگز فراموش نمی کنم. به حضور در “گاندو” و همکاری با آقای امینی ، افشار افتخار می کنم و در این بین تمام تلاش خود را برای شرکت در “گاندو” انجام داده ام. دین من به گاندو و طرفدارانش اختصاص دارد و اگر فصل آینده ای وجود داشته باشد ، وجود من بستگی به شرایط دارد. اگر من بودم ، تلاش خود را دو برابر می کردم ، وگرنه همیشه تمام تلاش خود را برای تیم گاندو انجام می دادم و برای آنها آرزوی موفقیت می کردم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا