عمومی

نقش منافقین در اشغال کنگره آمریکا

حضور اعضا و طرفداران سازمانهای ریاکارانه و سلطنتی در اشغال کنگره نشان می دهد که دولت ترامپ از قبل برنامه ریزی کرده و قصد داشته است از گروههای تروریستی برای ایجاد سردرگمی و تحریک در ایالات متحده استفاده کند.
دکتر آبشناس نوشت: “صبح حادثه ، ارقام این افراد با پرچم های رسمی در اعتراضات در رسانه های مختلف ظاهر شد ، اما حتی من که بیش از 35 سال در زمینه رسانه کار کرده ام ، باور نکردم. فکر کردم این تصویر درست است و این تصویر جعلی است. اما روز در حالی که تماسهای زیادی از دوستان خبرنگارم در ایالات متحده دریافت کردم ، همه آنها در اعتراض به سفر مقامات ایرانی به نیویورک ادعا کردند که مجموعه مشهور سازمان هات هدین کالک و سلطنت نیز منتشر شده است ، که در آن تصاویر معمولاً منتشر می شد. برخی از این خبرنگاران حاضر در صحنه حتی اخبار ایران را پوشش می دهند و این خبرنگاران که من با آنها آشنا هستم به قدری مشهور هستند که حتی اگر این افراد پرچم رسمی سازمانی را در دست نداشتند ، همه گفتند: “آنها می دانستند”.

نویسنده مقاله برای غلبه بر تردیدهای خود درباره وجود ضد انقلاب ، به مصاحبه با یکی از دوستان رسانه ای خود مراجعه کرد و در نهایت صحت خبر را تأیید کرد. دکتر آبشناس در این زمینه می نویسد:
“مدتی دوباره فکر کردم ، اما عصر پنجشنبه مصاحبه ای با منصور پاهنگ در یکی از رسانه های فارسی در ایران دیدم و او نیز این موضوع را تأیید کرد.” روزنامه نگاران آمریکایی ممکن است در شناسایی این افراد اشتباه کنند ، اما مانند منصور فرهنگ اگر کسی این مورد را بررسی کند ، مشخص است که دیگر دیگر در این شکی نیست.

حضور منافقین و سایر اعضای ضد انقلاب در اعتراضات به نفع دولت ترامپ حاکی از آن است که عربستان سعودی و اسرائیل علاوه بر بی ثبات سازی ایران یا غرب آسیا ، در این گروه تروریستی نیز به عنوان ستون پنجم در داخل ایالات متحده سرمایه گذاری کرده اند. آنها همچنین به نفع مالک کار می کنند. منافقین و سلطنت هایی که شکست ترامپ را نوعی شکست می دانستند با برنامه ریزی شده در مشغول کردن کنگره نقش داشتند.

عماد آبشناس به نکته دیگری در این زمینه اشاره کرده و می نویسد:
“بلافاصله سخنان چند روزنامه نگار سعودی ، دو معروف ترین روزنامه نگار سعودی را به عنوان سردبیر به یاد آوردم. ما چند روز پیش صحبت کردیم ، این دو سردبیر گفتند ، در حالی که داماد ترامپ ، جراد کوشنر ، اخیراً به ایالات متحده سفر کرده بود. ادعا شده که پول زیادی به پول آمریکا برده است برای ترغیب ترامپ برای حمله به ایران است ، اما شما ممکن است معماها را جمع کنید و استنباط کنید که پول ممکن است برای چیز دیگری باشد ، و این به ذهن من خطور کرد. آیا این بدان معناست که آقای کوشنر برای برانگیختن قیامی در ایالات متحده به این پول احتیاج داشت و آنچه عربستان سعودی به وی داد امکان پذیر است؟ “عربستان و اسرائیل سرمایه گذاری های کلانی در ترامپ انجام دادند و انتظارات برای دوره بعدی رئیس جمهور ترامپ زیاد بود ، هیچ رازی نیست که با شکست در انتخابات به شدت ضربه خورد. “

تردیدی نیست که اعضای سازمان منافقین دست نشانده و مزدور عربستان سعودی هستند و همچنین سابقه ارتباط این گروه با رژیم صهیونیستی وجود دارد. به نظر می رسد این گروهها در چراغ سبز عربستان سعودی و اسرائیل در حملات پارلمانی نقش داشته اند و ممکن است در تحریک مردم برای ورود به ساختمان پیش قدم شده باشند.
مسعود خدابنده ، عضو سابق کمیته مرکزی منافقین ، در مصاحبه ای مفصل با مرکز اسناد انقلاب اسلامی در تاریخ 12 مه 2016 درباره چگونگی تأمین بودجه سازمان گفت:
“همانطور که می دانید بخشی از هزینه جنگ با حسین و ایران توسط عربستان سعودی (البته با تأیید آمریکا) و بعضی اوقات کویت یا سایر شیخیه پرداخت شد. سهم مجاهدین از بودجه بخشی از همان بودجه بود و بخشی از صدام به دلار ( دینار (از طریق پولشویی از طریق سازمان خیریه ای که آنها تأسیس کردند ، مانند ایدز ایران در لندن) دینار (فیلم ارتباطی مخفی صدام از تحویل و توسعه اسکناس حسین) رابطه حسین با آمریکا و غرب با حمله به کویت و اولین جنگ خلیج فارس آغاز خواهد شد. من به یاد می آورم که رابطه رجبی در آن زمان با عربستان سعودی به طور موقت روشن شد و مسعود رجبی به عربستان احضار شد (تور آن زمان محرمانه بود ، اما فیلم ها و عکس ها بعدا منتشر شد) ، به همان روزها و البته عبدالله برمی گشت. شاه ولیعهد و شخصیت بالاتر از ترکی الفیصل بود ، ملک عبدالله گاهی اوقات مستقیماً اقدامات رجبی را کنترل می کرد ، در یکی از آن سفرها من با سه کامیون طلا (هر کدام حدود 1 تن) و یک ساعت طلای رویال رولکس به بغداد رفتم. هدایای زیادی از جمله و سایر اقلامی را که بعداً با کمک چندین تاجر اردنی درگیر در دادگاه های عربستان پرداخت شد ، آوردیم ، البته ما به نام اموال سرقت شده از خانواده اعضا برای این 30 تا 40 سال ، هزینه های کار و خدمات تبدیل کردیم. با دریافت پول از طریق ، سرانه دریافتی از صدام حسین ، پول حاصل از قاچاق نفت و هزاران روش غیرقانونی دیگر ، این سازمان “یک شرکت ، یک هتل ، یک پست تجاری باز می کند”.

اعترافات آقای کودا بنده تایید می کند که این سازمان منافقین سالهاست که به عنوان مزدور از ایالات متحده و عربستان سعودی در خدمت منافع این کشورها است و حتی از همکاری با داعش و اقدامات تروریستی در عراق و سوریه استقبال می کند. یکی از دلایلی که ایالات متحده و اروپا این گروه را از لیست گروه های تروریستی خارج کرده اند وفاداری آنها به ایالات متحده ، اسرائیل و عربستان است.

آبشناس در مقاله خود در اسپوتنیک با اشاره به حضور منافقین در اشغال کنگره آمریکا به نکته دیگری اشاره کرد.
“البته طرفداران این گروه به نمایندگان و نمایندگان منتخب آمریكایی گفتند كه آنها حضور گسترده نظامی در ایالات متحده دارند و اگر دولت بعدی ایالات متحده بخواهد روابط خود را با جمهوری اسلامی ایران بهبود بخشد ، شورش ها و اقدامات تروریستی مختلفی رخ خواهد داد ، و این دلیل اصلی نگه داشتن پرچم انتقال آدرس طرفداران است. آنها به طور طبیعی می خواستند به ترامپ و متحدان ترامپش بگویند که آنها تا آخر با هم بودند. “
بدون شک این س isال وجود دارد که آیا دولت بایدن و مقامات امنیتی دولت جدید ایالات متحده که از تحرکات غیرمعمول منافقین و سلطنت طلبان در تصرف کنگره آمریکا مطلع هستند ، اجازه فعالیت مجدد این گروه تروریستی را می دهند؟ منافقین هرجا باشند به عنوان تروریست های مزدور به سود کارفرمایان خود عمل خواهند کرد و عاملی در بی ثباتی کشور نخواهند بود.

دکمه بازگشت به بالا