فرهنگی

اسکان گردشگر و مسافر در بوشهر ممنوع است /برخورد با مراکز اقامتی متخلف

گزارشگر یک / بوشهر “همانطور که قبلاً اعلام شد ، اسکان مسافر فقط در محل های مجاز با رعایت اقدامات بهداشتی امکان پذیر است و از راه های دیگر ، گردشگری و اسکان مسافران در بوشهر ممنوع است.”

محمد حسین ارسطوزاده در جلسه دبیرخانه ستاد سفرهای ایمن و مسئولانه در استان بوشهر ، موارد زیر را برای رفع نیاز به رعایت پروتکل بهداشتی مرکز اسکان اضافه کرد.

وی ادامه داد ، “تأكید بر مسافرت ایمن و مسئولانه ، اسكان در اماكن رسمی ، ممنوعیت اسكان در اماكن غیررسمی و برپایی چادرها ، استفاده از دو ماسك در هنگام مسافرت و ویزیت ، اجرای تمام دستورالعمل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در طی بازدید. ” این مکان تاریخی ، توریستی و تفریحی است که باید کاملاً رعایت و تمرین شود. “

ارسطوزاده افزود: “در پایان تعطیلات نوروز ، دفتر ستاد در استان بوشهر فعال است و گزارش های مردمی را در مورد این مسائل بصورت شبانه روزی کنترل می کند تا ما بتوانیم برای جلوگیری از گسترش تاج بعدی با هم کار کنیم.”

وی افزود: همه ما باید قدردان كادر درمانی باشیم و برای افرادی كه در این زمینه فعالیت می كنند كمترین كمك ما غلبه بر این بیماری با رعایت قوانین و پرهیز از سفرهای غیرضروری است تا بتوانیم بار دیگر از جذابیت خدادادی در كنار هم لذت ببریم. این مقام نتیجه گرفت. »

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا